خبرگزاری کار ایران

دانلود و تماشای آنلاین قسمت 26 سریال آقازاده

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۰۵۴

بنابر جدیدترین گزارش ها قسمت 26 سریال آقازاده به همراه فیلم های سینمایی تماشایی جمشیدیه و سراسر شب به مرحله پخش در شبکه نمایش خانگی رسیده اند.

لینک دانلود قانونی این عناوین در مقاله پیش رو و از سایت کول دانلود آماده و تنظیم شده است.

سریال آقازاده در حالی که رکورددار تعداد دانلود و تماشا در بین سریال های شبکه نمایش خانگی شده است و به شدت در این مدت 5 ماهی که از پخش آن می گذرد مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، اینک وارد قسمت بیست و ششم شده است. قسمت 26 یکی از حساس ترین و جذاب ترین قسمت های این سریال تماشایی است که با پخش آن، تنها دو قسمت دیگر تا پایان فاصله دارد.

در قسمت 25 آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با آزادی نیما از زندان و همچنین عیان تر شدن ماجرای دلبستگی و رابطه عاشقانه تینا و بهروز آغاز می شود. این دو با هم دست یه یکی کرده تا اموال نیما را مال خود کنند.‌ البته شاید تنها انگیزه بهروز را بتوان مالی دانست، ولی درباره تینا بدین شکل نیست.‌

وی به دنبال زمین زدن و نابود کردن نیما و به نحوی انتقام گرفتن خون خواهرش سارا است. به دلیل به زندان افتادن و پرونده قطور نیما، بهروز برای نجات دادن اموال نیما از مصادره و از دست دادنشان، به او پیشنهاد می کند تا اسناد را به نام خودش کند. چیزی که در آغاز از سمت نیما پذیرفته می شود ولی در ادامه، الکس بازی را بهم می زند و به نیما پیشنهاد می کند که با وجود ممنوع خروجی، از طریق رابط هایی که وی دارد از مرز ترکیه به گونه قاچاقی از کشور خارج شود و سپس او اموال را نقد کرده و برای نیما می فرستد.

حال باید دید که در قسمت 26 آقازاده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. شما را در ادامه دعوت به تماشای جدیدترین قسمت آقازاده در وبسایت کول دانلود می کنیم. لازم به توضیح است که حجم دانلودی و ترافیک مصرفی شما به گونه نیم بها از این سایت، محاسبه خواهد شد.

لینک قانونی: قسمت 26 سریال آقازاده

 

دانلود و تماشای آنلاین قسمت 26 سریال آقازاده

در فیلم سراسر شب که یک فیلم هنری تاثیر گرفته از فیلم های کلاسیک اروپایی است در حالی بازیگرانی چون آزاده صمدی , الناز شاکردوست , امیر جعفری , سینا حجازی , مهدى سلطانى , افسانه چهره‌آزاد، حسام شجاعی، سحر نظام دوست، محمدرضا هاشمی، ایلناز آذری، دیانا روهنده، آفرین رهنما، داراب داداش زاده به هنرآفرینی پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: مهتاب برای یافتن ردی از داوود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محل زندگی داود می ‌رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند…

آخرین ساخته فرزاد موتمن یک فیلم کمدی و طنز به نام چشم و گوش بسته بود که پارسال اکران شد و به فروش بسیار بالایی رسید. اکنون باید دید که این بار با یک فیلم جدی و کلاسیک وی می تواند به موفقیت های قبلی خود برسید یا خیر. شما را دعوت به تماشای فیلم سراسر شب می کنیم. این فیلم مخصوصا برای کسانی که به فیلمنامه نویسی و خلق آثار سینمایی علاقه دارند می تواند جذاب باشد، چرا که داستان فیلم روایتگر یک فیلمنامه نویس جوان است که برای نخستین بار دست به قلم می برد.

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم سراسر شب

 

دانلود و تماشای آنلاین قسمت 26 سریال آقازاده

فیلم بسیار زیبا و تماشایی جمشیدیه نیز پخش خواهد شد. تماشای این فیلم را موکدا به شما پیشنهاد می کنیم. یکی از بهترین فیلم های امسال قطعا جمشیدیه به نویسندگی و کارگردانی: یلدا جبلی بوده است.

حامد کمیلی , سارا بهرامی , ستاره پسیانی , ندا جبراییلی , پانته ‌آ پناهی‌ها، سعید چنگیزیان ، شادی کرم‌رودی، محمد ولی‌زادگان، بهرنگ تنکابنی، کاوه کاتب، زهرافرهانی، حمیرا نونهالی، لیلی فرهادپور، حسین دالمن، غلامرضا کیایی‌نژاد با حضور کیومرث پوراحمد و بهرام عظیمی در حالی بازیگران جمشیدیه را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن آمده است: ترانه و امیر (زن و شوهر 34 و 37 ساله) در شب تولد امیر، درگیر حادثه‌ ای شده و برای کشف حقایق نهفته در دل این حادثه، وارد مسیر پیچیده ‌ای می ‌شوند که هرچه در آن پیش می ‌روند، امکان بازگشت ‌شان کمتر می ‌شود.…

دریافت لینک: دانلود فیلم جمشیدیه

 

مختصری درباره Cooldownload

 

دانلود و تماشای آنلاین قسمت 26 سریال آقازاده

وبسایت کول دانلود همواره حامی و پشتیان حقوق معنوی و مالکیت آثار هنری است و همه فیلم های ایرانی را با لینک فروش قانونی عرضه می کند. فیلم های خارجی نیز با سانسور و بازبینی (با لینک رایگان ولی قانونی) در دسترس شما بینندگان گرامی قرار گرفته اند تا بتوانید در جمع گرم و صمیمانه خانواده به تماشای آن ها بنشینید. شما می توانید با مراجعه به Cooldl.Net و با یک سرچ ساده در منوی "جستجو" در بالای سایت به هر فیلم یا سریالی که می خواهید دسترسی داشته باشید.

از نکات دیگر این وبسایت، وجود سرور های دانلود قدرتمند ایرانی است که به همین دلیل باعث می شود که با دانلود از آن، اینترنت و حجم دانلودی شما به صورت نیم بها و نصف، محاسبه شود. در مقابل ولی، سایت هایی که سرور دانلودشان خارج از کشور می باشد برای شما دو برابر ترافیک کسر خواهد شد.

یکی از بهترین سایت ها در زمینه دانلود سریال و فیلم های ایرانی، کول دانلود می باشد که حتی از مدت ها قبل از پخش و تولید فیلم، تمامی اخبار و اتفاقات پیرامون تمامی آثار را پوشش می دهد. با کول دانلود همیشه به روز باشید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این سایت بازدید به عمل آورید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز