خبرگزاری کار ایران

تشکیل «صندوق حمایت از تولید مسکن» با استفاده از مالیات

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۴۶۱

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از پیشنهادات ما در طرح جهش تولید مسکن، تشکیل صندوقی برای جمع‌آوری مالیات بر عایدی مسکن است تا با ایجاد آن در سنوات آتی، صندوقی برای حمایت از تولید مسکن در کشور داشته باشیم.

 به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت علی نیکزاد با اشاره به بررسی طرح جهش تولید مسکن در کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصادی مجلس گفت: این طرح از صحن علنی مجلس به کمیسیون عمران مجلس ارجاع شد اما به منظور دریافت نظرات تخصصی پیرامون تاثیرات اجرای این طرح در حوزه‌های اقتصادی و بودجه‌ای کشور به کمیسیون‌های دیگر ارسال شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامیدرباره اعلام کمیسیون‌های بودجه و اقتصادی برای تشکیل کمیسیونی مشترک برای بررسی تخصصی و هرچه بیشتر این طرح تاکید کرد: تاکنون درخواست تشکیل کمیسیون مشترک به در هیئت رئیسه یا کمیسیون عمران ارسال نشده است اما ما گفت‌وگو و تبادل اطلاعات و نظرات در این مورد استقبال می‌کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس بیان کرد: ما از تمامی نمایندگان مجلس خواسته‌ایم تا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه‌های مالی، صدور پروانه، تامین مصالح تولید مسکن، دریافت مالیات، تامین زمین برای ساخت و ... به ما اعلام کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از پیشنهادات ما در این طرح تشکیل صندوقی برای دریافت و جمع‌آوری مالیات بر عایدی مسکن است تا با ایجاد آن در سنوات آتی، صندوقی برای حمایت از تولید مسکن در کشور داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز