خبرگزاری کار ایران

تکمیل ۲ میلیون و ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت‌های یازدهم و دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۹۹۱

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وضعیت واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت را اعلام کرد و گفت: حدود ۵۰ هزار و ۳۹۶ واحد مسکونی مهر دارای معارض هستند که در حال تلاش هستیم تا مشکلات واحدهایی را که قابلیت رفع و رجوع و تکمیل دارند، را حل کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین وضعیت واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت را اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام این مطلب که جمع کل واحدهای مسکونی مهر تحت مسئولیت سازمان ملی زمین و مسکن که دارای معارض هستند، ۵۰ هزار و ۳۹۶ واحد است، گفت: از مجموع ۵۰ هزار و ۳۹۶ واحد مسکن مهر دارای معارض، تعداد ۱۰ هزار و ۴۹ واحد در مراجع قضایی پرونده دارند که در دست بررسی است از این تعداد پرونده در دست بررسی در مراجع قضایی ۲۸۸۵ واحد مربوط به تعاونی‌ها و ۷۱۶۴ واحد مربوط به تفاهم‌نامه‌های سه‌جانبه هستند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: همچنین از مجموع ۵۰ هزار و ۳۹۶ واحد  مسکونی دارای معارض، ۱۴ هزار ۲۳۳ واحد، فاقد متقاضی هستند که ۲۴۶۳ واحد تعیین تکلیف شده و ۶۴۲۵ واحد آمادگی تبدیل به طرح اقدام ملی مسکن را دارا هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تعداد واحدهای مسکونی مهر زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی را نیز  ۴۴۰۵ واحد برشمرد و توضیح داد: تعداد۲۱ هزار و ۷۰۹ واحد از مجموع ۵۰ هزار و ۳۶۹ واحد کل دارای معارض، مشخصا دارای مشکلات مرتبط با تعاونی هستند که از این میزان، ۱۰ هزار و ۸۶۱ واحد دارای پرونده قضایی به علت شکایت اعضای از مدیران تعاونی و یا بالعکس و ۱۰ هزار و ۸۴۸ واحد نیز مشکلات جذب متقاضی را دارند.

گفتنی است، پروژه مسکن مهر دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بود که در دولت یازدهم ۷۸۰ هزار واحد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شد و در مجموع در دولت های یازدهم و دوازدهم حدود ۲ میلیون و ۳۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز