خبرگزاری کار ایران

محورهای ۹ گانه برای تحقق نهضت ساخت داخل ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۰۴۶

مهدی صادقی نیارکی از تشکیل مستمر شورای راهبری نهضت ساخت داخل در وزارت صمت خبرداد وگفت: توسعه داخلی سازی در سال جاری با تعریف اهداف کمی مشخص و با همکاری سازمان های صمت استانی با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، معاون امور صنایع وزارت صمت با اشاره به برنامه ریزی کمی برای تحقق نهضت ساخت داخل در سال جاری تصریح کرد: محورهای 9 گانه برای تحقق این سیاست راهبردی با لحاظ اهداف کمی در نظر گرفته شده است و این محورها نیز به استان ها ابلاغ شده است و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان می بایست در پروژه نهضت ساخت داخل به صورت جدی فعال شوند.

صادقی نیارکی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل در همه استان های کشور افزود: با هدفگذاری مشخص باید هر استان، مقدمات برگزاری ماهانه حداقل یک میزساخت داخل را فراهم کند و در برنامه ریزی برای هدفگذاری و برگزاری این میزها، تولیدات تخصصی هر استان و به هم رسانی نیازمندی ها و توانمندیهای آنها مدنظر قرار خواهد گرفت.

در این نشست رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی نیز با ارائه گزارشی از وضعیت صنایع استان از احصا پتانسیل ها وظرفیت های صنایع استان آذربایجان شرقی درتوسعه داخلی سازی خبرداد.

گفتنی است در این نشست که با حضور نمایندگانی از تشکل های تخصصی وبرخی از واحدهای صنعتی استان برگزارشد؛ مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی صنایع استان مورد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز