خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

آیا زمزمه‌ افزایش قیمت مواد شوینده واقعیت دارد؟

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۷۷۲

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی خبرداد: قیمت مواد شوینده به دلیل گران شدن نرخ ارز و مواد پتروشیمی افزایش خواهد داشت.

بختیار علم بیگی در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص خبر افزایش قیمت مواد شوینده، گفت: به دلیل گران شدن نرخ ارز و مواد پتروشیمی، در تامین مواد اولیه با مشکل مواجه شده و مجبور به افزایش قیمت مواد شوینده هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به آنکه تامین و تعیین نرخ ارز در اختیار بانک مرکزی و مواد اولیه پتروشیمی نیز در اختیار دولت است، باید این دو ارگان نسبت به تعیین قیمت این مواد اقدام کنند و در حال مذاکره هستیم تا چاره جویی کنیم.

علم بیگی با بیان اینکه آخرین افزایش قیمت مربوط به سال گذشته است، گفت: با توجه به روشن نبودن میزان نرخ ارز از طرف بانک مرکزی در بلاتکلیفی به سر می‌بریم و درحال حاضر نمی‌توان میزان افزایش قیمت را تخمین زد.

وی با اشاره به اخذ ارز نیمایی برای تامین مواد اولیه مورد نیاز درگذشته، گفت: باید تئجه داشت که قیمت ارز نیمایی امروزه بین 18 تا 20 هزار تومان است.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی در خصوص افزایش قیمت و تبعات آن در جامعه با توجه به درگیری با ویروس کرونا نیز گفت: با توجه به آنکه برای مبارزه با این ویروس اغلب از مواد شوینده دست و مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌شود، سعی می‌کنیم تا در این موارد افزایش قیمتی نداشته باشیم و افزایش قیمت مواد شوینده دست نیز تنها به میزانی باشد که شرکت‌ها متضرر نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز