خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان بازرسی هرمزگان :

مانع از ریسک مدیران نمی‌شویم/زمینه پیشگیری از قاچاق را فراهم می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۳۸۶

مدیر کل سازمان بازرسی هرمزگان در بازدید از گمرک شهید رجایی و شهید باهنر گفت:هیچ‌گاه مانع ریسک مدیران نخواهیم بود، چراکه ریسک را یکی از ابزار مدیریت می‌دانیم .

به گزارش ایلنا، مدیر کل سازمان بازرسی هرمزگان طی بازدید از  قسمتهای مختلف گمرک و اسکله شهید رجایی و شهید باهنر  نحوه ترخیص کالا را به صورت میدانی مورد ارزیابی و پایش قرار داد.

 مدیر کل بازرسی هرمزگان و هیئت همراه با حضور در بزرگ ترین گمرک کشور از نحوه ترخیص کالا در گمرک شهید رجایی در جهت هم اندیشی و پیشگیری از وقوع قاچاق بازدید بعمل آوردند.

اکبر پور ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی در این بازدید به تشریح آمار و عملکرد گمرکات استان هرمزگان پرداخت و گفت : نظارت نهادهای نظارتی، ما را در پیشبرد اهداف سازمانی و در نهایت ملی یاری و حمایت های قانونی بازرسی استان، باعث دلگرمی و همچنین شناخت نقاط ضعف و قوت گمرک می باشد که بدنبال آن مدیریت پویا در گمرک سعی بر برطرف کردن نقاط ضعف و اشکالات احتمالی و تقویت نقاط قوت دارد .

اکبر پور ضمن تشریح موانع و مشکلات گمرکات استان در این شرایط خاص کشور خواستار کمک و حمایت بازرسی کل استان از گمرک جهت تبیین سیاست های نظام در سال جهش تولید شد .

همچنین مختاری مدیر کل بازرسی هرمزگان از خدمات و زحمات پرسنل گمرک قدردانی کرد و گفت : مدیران را خدوم و پاکدست می دانیم و بازرسی این استان همواره همراه مدیران است و هیچ‌گاه مانع ریسک مدیران نخواهیم بود و ریسک را یکی از ابزار مدیریت می‌دانیم . کمبود نیرو را در می یابیم و سعی می کنیم این مورد را حل و فصل کنیم. 

وی گفت: به جلسات کارشناسی محور تاکید داریم و برای رفع مشکلات از نزدیک مسائل را بررسی و پایش می کنیم چراکه به دنبال اصلاح رویه ها هستیم که در سالهای گذشته اصلاح رویه ها گواه این موضوع است و بنای ما بر این است که با هم افزایی و هم اندیشی در زمان قابل قبولی مشکلاتی که پیش می آید را سامان داده و حل کنیم.

وی افزود: بحث قاچاق به عنوان یک معظل اساسی است که مشکلات عدیده ای برای کشور ایجاد کرده است که این مشکل با تعامل بازرسی و گمرک به حداقل ممکن خواهد رسید . 

مختاری ادامه داد: لازم است که اختلاف دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی و تفاسیر مختلف و مبانی قانونی را در هر حوزه ای مطرح کنیم و چاره اندیشی و تعیین تکلیف نهایی شود و با تعامل ایجاد شده در جهت کاهش قاچاق گام بر داریم و زمینه پیشگیری از قاچاق کالا را فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز