خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد؛

تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی برای شرکت فرودگاه‌ها و شرکت شهر فرودگاه امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از برنامه ریزی برای ارایه تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی به این شرکت و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیاوش امیر مکری به بیان اولویت‌های در نظر گرفته برای سال جاری پرداخت و گفت: شرایط خاصی که امروز بر صنعت هوانوردی دنیا حاکم است، تاثیر بسزایی بر درآمد شرکت‌های هواپیمایی گذاشته و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز  از این قضیه مستثنی نیست. در حال حاضر به توجه به کاهش شدید منابع ناچار به بازبینی در برنامه‌های اجرایی سال ۹۹ شده ایم و در حال تعیین پروژه‌هایی هستیم که در سال جاری با توجه به درآمدهایمان بتوانیم آن‌ها را به انجام برسانیم.

وی افزود: برای این منظور ۲۱ پروژه فرودگاهی را در اولویت قرار داده ایم و تلاش داریم تا پایان سال آن ها را به بهره‌برداری برسانیم.   

چندی پیش وزیر راه و شهرسازی از تصویب بسته حمایتی پیشنهادی این وزارتخانه به منظور کمک به شرکت‌های حمل و نقلی در هیات دولت خبر داد.

امیر مکری با بیان این که این بسته شامل حال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز می شود، در این باره توضیح داد: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده در قالب بسته حمایتی برای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور و نیز شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی مجموعا ۵۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز