خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می‌دهد؛

درخواست برای تخصیص ارز نیمایی و تغییر گروه کالایی برنج وارداتی

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۱۷۱

انجمن واردکنندگان برنج ایران در نامه‌ای به قائم مقام وزیر صمت خواستار تخصیص ارز به صورت نیمایی و تغییر گروه کالایی برنج شد.

به گزارش ایلنا؛ انجمن واردکنندگان برنج ایران در نامه‌ای به قائم مقام وزیر صمت خواستار تخصیص ارز به صورت نیمایی و تغییر گروه کالایی برنج شد.

در این نامه آمده است:

احتراما به استحضار می‌رساند به منظور بررسی وضعیت موجود و اخذ نظرات اعضاء انجمن در روز سه شنبه مورخ 99.2.2 جلسه هیات وزیران با حضور منتخبین اعضاء تشکل و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

بر اساس این تصمیمات برای واردات برنج در سال 99 با توجه به شرایط اقتصادی کشور پیشنهاد مشخص این انجمن تخصیص ارز به صورت نیمایی و تغییر گروه کالایی می‌باشد. همچنین برای اعضایی که محموله‌های خود را تا پایان سال 98 به صورت درصدی ترخیص نموده‌اند تخصیص ارز 4200 تومانی به ثبت سفارش‌های آنان مورد درخواست می‌باشد.

مستحضرید زمان باقی مانده تا شروع ممنوعیت برای واردات کسری نیاز کشور بسیار کم است لذا نسبت به طرح تعویق زمان ممنوعیت واردات در جلسه تنطیم بازار کشور اقدام فرمایید.

مزیر اطلاع به منظور جلوگیری از عودت محموله‌های موجود در بنادر ایران مقرر گردید واردکنندگان با فروشندگان ظرف خارجی مذاکره و تا تعیین تکلیف واردات برنج در طزف مدت یک هفته فرصت لازم اخذ نمایند.

خواهشمند بذل عنایت فرموده نسبت به اعلام نظر و پاسخ به موارد مذکور برای رفع بلاتکلیفی در اسرع وقت مساعدت فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز