خبرگزاری کار ایران

احتمال سیل منتفی است

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۷۹۹

صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای ۲۴ ساعت آینده اعلام کرد و احتمال سیل را برای روزهای آتی منتفی دانست.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی  وضیعت جوی کشور را اعلام کرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اعلام این مطلب که انتظار سیل وجود ندارد و عمده بارش ها تا امروز ۱۱ فروردین رخ داده است، گفت: در چند ساعت آینده انتظار بارش هایی را در نیمه شرقی کشور یعنی استانهای شرق هزمرگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی داریم.  

ضیائیان ادامه داد: روز چهارشنبه سامانه بارشی شمالغرب کشور را درگیر می کند که تقریبا نوار شمالی کشور با بارش هایی همراه خواهد بود.

وی یادآور شد: هم اکنون، بارندگی را در شمالغرب کشور و در استان هایی همچون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی هستیم. و در نیمه شرقی نیز در  استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز بارندگی وجود دارد.

وی افزود: فردا ۱۲ فروردین بارندگی در استان های گلستان، مازندران خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان رخ میدهد.

ضیائیان گفت: برای تهران امروز در ساعات عصر امروز بارش‌های خفیف رخ می‌دهد و برای فردا انتظار بارش برای تهران نیست. در روز چهارشنبه نیز شاهد بارندگی در تهران هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز