خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده خطاب به مردم تاکید کرد:

هیچ پمپ‌بنزینی تعطیل نمی‌شود، با آرامش و رعایت بهداشت سوخت دریافت کنید

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۷۰۴

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه جایگاه‌ها تحت هیچ شرایطی محدودیت، ممنوعیت و یا توقف توزیع سوخت نخواهند داشت، گفت: به مردم اعلام و تاکید می‌کنیم که نگران نباشند، سوخت به میزان کافی موجود است و به صورت شبانه‌روزی در تمامی جایگاه‌ها عرضه می‌شود، با رعایت بهداشت فردی و توصیه‌هایی که در زمینه رعایت ایمنی می‌شود، به پمپ بنزین مراجعه و سوخت خود را دریافت کنند.

کرامت ویس‌کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، اظهار داشت: هیچ جایگاهی تعطیل نخواهد شد و عرضه سوخت به صورت 24 ساعته ادامه خواهد داشت.

مردم به جایگاه‌ها هجوم نیاورند؛ سوخت هست، هیچ جایگاهی هم تعطیل نمی‌شود

وی با بیان اینکه در این وضعیت خاص همه ما باید جو آرامش به جامعه تزریق کنیم، از مردم خواست به جایگاه‌های عرضه سوخت هجوم نیاورند، جایگاه‌ها شبانه‌روز، سوخت مورد نیاز را عرضه خواهند کرد و متوقف و یا تعطیل نخواهند شد.

با احتیاط‌های بهداشتی به پمپ بنزین‌ها بروید

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه گفت: بعد از درمانگاه و بیمارستان‌ها، دومین مکان حساس و خطرآفرین به لحاظ انتقال ویروس کرونا جایگاه‌ها هستند بنابراین مردم احتیاط‌های لازم را بعمل آورند و الزامات بهداشتی را بهنگام مراجعه به پمپ بنزین‌ها جهت حفظ سلامت خود رعایت کنند.

جایگاه‌ها در هیچ بحرانی خدمت‌رسانی را متوقف نکرده‌اند

وی تصریح کرد: جایگاه‌های عرضه سوخت در تمامی بحران‌ها و شرایط خاصِ حوادثِ طبیعی از جمله سیل و زلزله در خط مقدم خدمات‌رسانی و همواره در سرویس بوده‌اند و هیچگاه خدمت‌رسانی را متوقف نکرده‌اند.

ویس‌کرمی با اشاره به برخی گلایه‌ها مبنی بر کاهش درآمد جایگاه‌ها توضیح داد: در حال حاضر نه تنها کشور ما بلکه تمام دنیا در شرایط ویژه و خاصی بسر می‌برند، بسیاری از رستوران‌ها و هتل‌ها به طور کلی تعطیل شده‌اند، فرودگاه‌ها با حداقل ظرفیت کار می‌کنند و اتفاقی هم نیفتاده است، درست است که فروش بنزین روند کاهشی داشته و تعداد کارگران پمپ بنزین‌ها نیز کاهش یافته است اما اینها دلیل قانع کننده‌ای برای تعطیلی جایگاه‌ها نیست .

نگران سوخت نباشید

وی خاطرنشان کرد: ما به مردم اعلام و تاکید می‌کنیم که نگران نباشند، سوخت به میزان کافی موجود است و به صورت شبانه‌روزی در تمامی جایگاه‌ها عرضه می‌شود، با رعایت بهداشت فردی و توصیه‌هایی که در زمینه رعایت ایمنی می‌شود به پمپ بنزین مراجعه و سوخت خود را دریافت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما 3800 جایگاه در کشور داریم که قرار نیست تحت هیچ شرایطی محدودیت، ممنوعیت و یا توقف توزیع سوخت داشته باشند، گفت: مردم بدانند جایگاه‌های عرضه سوخت بی‌وقفه در مدار سرویس هستند، بنابراین بدون ازدحام و در کمال آرامش به جایگاه مراجعه کنند و به اخبار کذبی که قصد تشویش اذهان عمومی را دارند، توجه نکنند.

وی یادآور شد: ما این را قبول داریم که جایگاه‌داران کمبود مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش دارند چون میزان مصرف این اقلام در جایگاه‌ها زیاد بوده و در این شرایط باید علاوه بر سوخت‌رسانی، نکات بهداشت فردی را هم رعایت کنند، از این بابت نهایت قدردانی را از جایگاه‌داران و اپراتورها داریم. اما باید درک کنیم که شرایط کشور خاص و ویژه است و باید همکاری‌های لازم را انجام دهند تا از این وضعیت عبور کنیم.

کاهش 50 درصدی مصرف بنزین

ویس‌کرمی درباره کاهش فروش بنزین نیز بیان کرد: با توجه به کاهش تردد در جاده‌ها و محدودیت‌های ایجاد شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش یافته اما در مصرف نفت‌گاز تغییر کمی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز