خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان اردبیل:

بازگشایی ۱۱۶۳ محور روستایی/ اسالم-خلخال، تنها محور اصلی مسدود

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۷۶۰

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل از بازگشایی راه روستایی هزار و ۱۶۳ روستا در این استان، خبر داد و گفت: راه دسترسی ۱۷۸ روستای باقی‌مانده نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی، تا فردا بازگشایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا،‌ علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به بارش سنگین برف در تمام شهرستان‌های استان اردبیل و کولاک شدید در تعدادی از محورهای مواصلاتی این استان، گفت: در ۷۲ ساعت گذشته عملیات برف‌روبی را در بیش از ۲۰ هزار کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان انجام دادیم.
 
او، با اشاره به این‌که در حال حاضر محورهای بیش از هزار و ۱۶۳ روستا بازگشایی شده است افزود: راه دسترسی ۱۷۸ روستا در شهرستان‌های خلخال، اردبیل و گرمی، مسدود است که همکاران راهدار در حال بازگشایی این محورها هستند و پیش‌بینی می‌کنیم در صورتی‌که کولاک، مانع فعالیت ما نشود این محورها را نیز تا فردا بازگشایی خواهیم کرد.
 
رحمتی، با تأکید بر این‌که تمام راه‌های اصلی و فرعی در استان باز و تردد در آن‌ها در حال انجام است، عنوان کرد: تنها محور مسدود در استان، محور خلخال به اسالم و بالعکس است و بازگشایی این محور را نیز، یک‌روزه انجام خواهیم داد.
 
او، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۳۵ نیروی انسانی در قالب ۱۱۰ اکیپ با استفاده از ۲۸۶ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در محورهای استان، مشغول به فعالیت و عملیات زمستانی هستند.
 
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل، با اشاره به این‌که در برخی نقاط شهرستان خلخال، تاکنون بیش از ۱/۵ و در گردنه‌ها تا دو متر برف باریده است، گفت: با همکاری بخش خصوصی و سایر نهادها و استفاده از ۱۰۶ دستگاه ماشین‌آلات استیجاری این بخش‌ها در حال انجام ماموریت‌های خود هستیم. ضمن این‌که ناوگان راهداری استان بیش از ۳۰ سال سن دارد و ضرورت دارد با توجه به شرایط ویژه آب‌وهوایی استان اردبیل در فصل سرد سال و بارش بالای برف، مسئولان نسبت به تجهیز و تامین اعتبار برای خرید ماشین‌آلات جدید اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز