خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تهران:

اراضی مردمی واگذار شده در آهار به ویلای مدیران مخابرات تبدیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۷۳۳

نماینده تهران گفت: در برخی از مناطق مردم اموال و املاک خود را در قبال احداث زیرساخت‌ها به دولت واگذار کردند اما می‌بینیم که هیچ یک از زیرساخت‌های وعده داده شده عملیاتی نشدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ فرید موسوی در سومین نشست هم‌اندیشی با صاحب‌نظران جوان اقتصادی درباره مولدسازی دارایی‌های دولت بیان کرد: در بخش واگذاری اموال دولت باید تبعات اجتماعی را هم در نظر گرفت  و نباید از این موضوع بسیار مهم غافل ماند.

وی ادامه داد: در برخی از مناطق مردم اموال و املاک خود را در قبال احداث زیرساخت‌ها به دولت واگذار کردند اما می‌بینیم که هیچ یک از زیرساخت‌های وعده داده شده عملیاتی نشدند.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: برای مثال اراضی در منطقه آهار به مخابرات واگذار شده بود که امروز نه تنها هیچ پروژه‌ای در آن انجام نشده بلکه این اراضی به ویلاهای مدیران مخابراتی تبدیل شده است که این روند عامل بی اعتمادی مردم به دولت است.

همچنین فاطمه حسینی نماینده دیگر مردم تهران با بیان اینکه  توجه به مولدسازی دارایی‌های دولت بنا به توفیق اجباری ناشی از تحریم‌ها و کاهش درآمدهای مالی دولت است، گفت: شاهد آن هستیم که وزارت اقتصاد علیرغم عنوان خود در بخش دارایی‌ها هیچ اقدامی انجام نداده است.

وی تاکید کرد: امروز هم که مدیریت دارایی‌های دولت مورد توجه قرار گرفته به برکت نفت است و نیاز به پیگیری جدی در این خصوص داریم.

حسینی تاکید کرد: متاسفانه در حال حاضر شاهد برگشت شرکت‌های واگذار شده به دولت هستیم بنابراین هر تصمیمی که دولت در زمینه واگذاری دارایی‌ها می گیرد باید ماندگار و اثرگذار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز