خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت:

راه اندازی مجموعه انبارهای استراتژیک چابهار با ۲۰۰ هزار تن ظرفیت

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۲۷۲

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی از انجام کمک های ویژه به سیل زدگان و کارهای زیربنایی و زیرساختی برای توسعه پیشرفت سیستان و بلوچستان بر اساس مسئولیت اجتماعی وزارت صمت خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین مدرس خیابانی در ادامه با اشاره به هدف اصلی سفر خود به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، گفت: طی بازدیدی که از این مناطق داشتیم، تهیه کالاهای اساسی و نیازمندی‌های ابتدایی که سیل زدگان داشتند را در دستور کار قرار داده‌ایم و همچنین بخشی از نهاده‌های دامی نیز تامین شده است که این کار ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: قصد داریم تا تعداد ۲۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان این منطقه تهیه کنیم که انشالله در همین روزها انجام خواهد شد؛ مهمتر از همه اینها کارهای زیرساختی و زیربنایی برای آینده مردم این سرزمین است است که بخشی از این کار را نیز برعهده خواهیم گرفت.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی اضافه کرد: طی روزهای گذشته مقادیر قابل توجهی کالاهای اساسی من‌جمله، شکر، روغن، برنج و آرد با هدف تامین مایحتاج اصلی مردم این مناطق در اختیار ستاد بحران استان قرار گرفته که این محموله ها با هماهنگی فرمانداران مناطق در حال توزیع است و با توجه به اینکه مزارع نیز نابود شده مقادیری خوراک دام در اختیار قرار داده شده تا دام‌های موجود منطقه نیز دچار آسیب نشوند.

مدرس خیابانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مدتی است پهلوگیری کشتی ها در چابهار برای تخلیه کالاهای اساسی انجام می‌شود و حالا نیاز اصلی، مراکز نگهداری این نوع کالاها است، یعنی ما نیاز به سیلو، مخازن روغن و سردخانه بابت تخلیه و نگهداری این کالاها داریم که خوشبختانه انبارهای طریق القدس یک سری زیرساخت‌های نیمه آماده دارند و حدود ۲۰۰ هزار تن انبار مسقف به زودی راه اندازی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز