خبرگزاری کار ایران

معاون بازسازى بنیاد مسکن خبر داد

آغاز بازسازى‌ها در چابهار

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۱۴۲

معاون بازسازى بنیاد مسکن انقلاب اسلامى با اشاره به اینکه ارزیابى ٨٠ گروه کارشناسى هفته آینده در مناطق سیل زده به اتمام می رسد از توزیع تنخواه ١٠٠ میلیاردتومانى بین دستگاه هاى اجرایى مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزیزالله مهدیان، معاون بازسازى بنیاد مسکن انقلاب اسلامى  با اشاره به اینکه یکشنبه دولت اعتبارات مورد نیاز مناطق سیل‌زده را تصویب کرد، گفت: علاوه بر تصویب اعتبارات دولت برای بازسازی مناطق سیل‌زده، ۱۰۰ میلیارد تومان هم تنخواه به ما داده شد که پرداخت کمک‌های معیشتی را شروع کردیم و به دستگاه‌های اجرایی مناطق سیل‌زده هم تنخواه برای اجرای کارهایشان داده شده است. 
 
وی گفت: در بحث بازسازی ۸۰ گروه کارشناسی را در سطح استان بسیج کرده ایم که تا اواخر هفته آینده کار کارشناسی را به اتمام می‌رسانند. اما از فردا کار بازسازی را در روستا‌های چابهار شروع می‌کنیم. 
 
مهدیان یادآور شد: در مناطق روستایی ۴۰ میلیون وام قرض الحسنه و ۱۰ میلیون بلاعوض و ۲۰ میلیون هم وام معیشتی در نظر گرفته شده است و در روستا‌ها هم ۱۰ میلیون برای اسکان موقت داده می‌شود.
 
وی همچنین در بخشى از صحبت هاى خود خصوص مسکن خانوده‌های فرعی در مناطق سیل‌زده خوزستان، توضیح داد: این خانواده‌ها می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند، اما ستاد معین دیگر کمکی نمی‌کند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز