خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

قطعه یک آزادراه تهران- شمال از ۱۸ دی ماه زیر بار ترافیک می‌رود

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۳۹۲

استاندار البرز اظهار داشت: تاکنون 1000 میلیارد تومان برای متروی هشتگرد هزینه شده و اتوبان چرمشهر- آبیک هم در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیزالله شهبازی در مراسم افتتاح متروی هشتگرد که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، اظهار داشت: راه مواصلاتی 14 استان از استان البرز می‌گذرد و سیاست ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بوده که عمده آن در دولت یازدهم آغاز شد.

وی افزود: تاکنون 1000 میلیارد تومان برای متروی هشتگرد هزینه شده و اتوبان چرمشهر- آبیک هم در دست اجرا قرار دارد.

وی تاکید کرد: قطعه یک آزادراه تهران – شمال هم از 18 همین ماه زیر ترافیک می‌رود.

وی با بیان اینکه پروژه راه ارتباطی هشتگرد به طالقان یک پروژه 22 ساله است که اتمام آن را در دستور کار داریم و تا پایان دولت تکمیل خواهد شد.

شهبازی با بیان اینکه در استان البرز ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد که می‌تواند در اقتصاد منطقه تاثیر گذار باشد اظهار داشت: سیاست رفع موانع تولید را به اجرا رساندیم و استان البرز در سال 98 در بخش تخصیص منابع بانکی به تولید رتبه اول را دارد.

استاندار البرز با اشاره به افزایش تولید در بنگاه‌های مولد این استان گفت: با اقدامات انجام شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ملی توانستیم، رشد 33 درصدی در بخش صادرات تولیدات استان البرز را داشته باشیم و بیکاری در این استان کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه تعجب می‌کنم عده‌ای می‌گویند دولت در بخش‌هایی تعطیل است، گفت: امروز حجم پروژه‌های عمرانی در استان البرز بسیار زیاد است و انواع پروژه‌ها به صورت همزمان در دست اجرا قرار دارند.

شهبازی با اشاره به تخصیص اعتبارات به استان البزر گفت: اعتبارات بودجه‌ای استان البرز 1200 میلیارد تومان بود اما توانستیم تا به امروز 1400 میلیارد تومان دریافت کنیم البته با توجه به افزایش قیمت‌ها این بودجه کفاف حجم قابل توجه بودجه‌های عمرانی را نمی‌دهد.

وی درباره افزایش رفاه بهداشتی در استان البرز گفت: در حالی که در سال 92 تخت‌های بیمارستانی استان البرز 2000 تخت بود که امروز این عدد به 3600 تخت رسیده است.

شهبازی با تاکید بر اینکه استان البرز مهاجرپذیرترین استان کشور است افزود: سالانه 70 هزار نفر به استان البرز مهاجرت می‌کنند بنابراین باید در نظام بودجه‌ریزی نگاه ملی به استان البرز داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز