خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول مطرح کرد؛

بی اثر شدن تحریم‌ها نتیجه تلاش‌ صادرکنندگان است

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۸۱۶

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: علیرغم تلاش‌های بی‌سابقه دشمنان ایران برای ایجاد محدودیت صادرات نفت، افزایش صادرات غیر‌نفتی این تحریم‌ها را بی اثر کرد.

به گزارش ایلنا، احسان قمری در این مراسم که با حضور مقامات و مسئولان استانی و صادرکنندگان نمونه برگزار شد، توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران را ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: اقدامات واحدهای تولیدی صادراتی، تهدیدهای دشمنان علیه کشورمان را به فرصت‌ تبدیل کرده است.

قمری، بر لزوم همدلی و همکاری بخش‌های دولتی، خصوصی و رسانه‌ها برای هم افزایی صادرات غیر نفتی و اطلاع‌رسانی در این خصوص تأکید و بیان کرد: تلاش‌ها و برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران در دوره اخیر در جهت حمایت از صادرات غیر نفتی مؤثر ارزیابی شده است.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران در پایان، حمایت از صادرکنندگان و پرداخت مشوق‌های صادراتی را در افزایش انگیزه صادرکنندگان به ویژه در شرایط فعلی مفید ارزیابی کرد و خواستار توجه جدی به این مقوله شد.

گفتنی است، آیین تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان لرستان به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان و با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در خرم آباد برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز