خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه نانوایان استان همدان در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان هزینه‌ها را پوشش نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۳۳۸

رییس اتحادیه نانوایان استان همدان گفت: اینکه مطرح می‌شود قرار است از سال آینده ۱۵ درصد قیمت‌ها افزایش پیدا کند حتی هزینه خمیر مایه نان هم نمی‌شود و هیچ فایده‌ای برای نانوا ندارد.

ابوذر گل محمدی رئیس اتحادیه نانوایان استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص قیمت نان در این استان گفت: مطابق مصوبه دولت مقرر شد هر استان بنا به صلاحدید خود قیمت نان را افزایش دهد کما اینکه در تهران و کرج شاهد افزایش 55 درصدی قیمت نان بودیم اما افزایش قیمت نان در همدان مصادف شد با شلوغی‌های بنزین و بخشنامه‌ای صادر شد که تا پایان سال اجازه افزایش قیمت نداریم.

وی ادامه داد: با این وضعیت فشار زیادی به نانوایان وارد می‌شود و ادامه کار آنها هیچ توجیه اقتصادی ندارد. بنابراین جلسه‌ای با استاندار تشکیل شد و ایشان قول دادند تا ظرف یکی دو ماه آینده مابه التفاوت را به نانوایان بدهند.

گل محمدی در خصوص میزان افزایش قیمت نان گفت: صحبت ما این است که قیمت نان آزاد و طبق قیمت 2250 تومانی آرد نیز محسوب شود در آن صورت شاهد هستیم، کیفیت نان بالا می‌رود اما اینکه مطرح می‌شود قرار است از سال آینده 15 درصد افزایش پیدا کند حتی هزینه خمیر مایه نان هم نمی‌شود و هیچ فایده‌ای برای نانوا ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز