خبرگزاری کار ایران

خزانه‌دار کل کشور:

تاخیری در پرداخت اسناد خزانه و اوراق منتشر شده وجود نداشته است

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۲۰۷

معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور وزارت اقتصاد در جریان سفر به استان آذربایجان غربی بیان نمود: علیرغم مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها تاخیری در پرداخت اسناد خزانه و اوراق منتشر شده جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته است.

به گزارش ایلنا از  وزارت اقتصادی و دارایی ایران، سید رحمت اله اکرمی در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستکاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی مردم در راس امور قرار دارد، اظهار داشت: تنوع ‌‌و‌تکثر وظایف و ماموریت های مجموعه  وزارت امور اقتصادی و دارایی مسئولیت ما را خطیرتر کرده و‌ دستکاه های تابعه وزارتخانه در استانها باید در این زمینه نقش آفرین باشند.

 اکرمی افزود: بر اساس تاکیدات مقام‌ معظم رهبری و در راستای سیاست های کلان کشور، وابستگی به درآمدهای نفتی کاهش یافته و امیدواریم بتوانیم بودجه جاری را از محل درامدهای پاک مالیاتی تامین کنیم.

معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور خرید و فروش اسناد خزانه را کم‌ریسک خواند و تصریح کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها،  تاخیری در پرداخت اسناد خزانه و اوراق منتشر شده جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته است.

اکرمی در پایان گفت: گزارش‌های ارائه شده ، نشان از عزم جدی در استان برای خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلات اقتصادی دارد که قابل تقدیر است.

در این نشست داود غفارپور، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و مدیران سایر دستکاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان آذربایجان‌غربی گزارشی از عملکرد و مشکلات حوزه متبوع خود ارائه دادند.

گفتنی است معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور وزارت اقتصاد و هیأت همراه ، برای بررسی وضعیت دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در  این استان، به مدت دو روز به آذربابجان‌غربی سفر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز