خبرگزاری کار ایران

کمبود شیرخشک در ایالات متحده/ درخواست کمک از طریق فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۷۷۱

سی‌ان‌ان می‌گوید یافتن شیر خشک برای والدین به چالش تبدیل شده است، که چگونه برخی مجبورند به ایالت‌های همسایه رانندگی یا در رسانه‌های اجتماعی درخواست کنند تا هر منبع اضافی را به اشتراک بگذارند یا حتی مبادله کنند.

به گزارش ایلنا از راشاتودی؛ بر اساس گزارش رسانه‌ها، خرده‌فروشان بزرگ در ایالات متحده شروع به جیره‌بندی شیر خشک در میان افزایش نرخ‌های موجود کرده‌اند.

USA Today به نقل از خرده فروشان می‌گوید، برخی از داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌ها خریداران را به سه محصول شیرخشک مخصوص نوزادان و کودکان محدود می‌کنند.

این نشریه به نقل از استیو کوهن، یک فعال صنفی، می‌گوید: به دلیل افزایش تقاضا و چالش‌های مختلف تامین کننده، شیرخشک‌های نوزادان و کودکان نوپا در سراسر کشور با محدودیت مواجه هستند.

سی‌ان‌ان می‌گوید یافتن شیر خشک برای والدین به چالش تبدیل شده است، که چگونه برخی مجبورند به ایالت‌های همسایه رانندگی یا در رسانه‌های اجتماعی درخواست کنند تا هر منبع اضافی را به اشتراک بگذارند یا حتی مبادله کنند. یکی از مادران به USA Today گفت: «این تقریباً یک شغل تمام وقت است که سعی کنید Similac (یک مارک شیر خشک برای نوزادان) را پیدا کنید.»

به گفته CNN، تولیدکنندگان با ظرفیت کامل تولید می‌کنند اما هنوز برای پاسخگویی به تقاضای فعلی کافی نیست. این کمبود با فراخوانی در ماه فوریه از سه برند شیرخشک پودری کودک به دلیل نگرانی در مورد عفونت‌های باکتریایی و تعطیلی یک کارخانه بزرگ تشدید شده است.

نرخ زاد و ولد در ایالات متحده در سال‌های اخیر به طور پیوسته در حال افزایش بوده است، در حالی که تورم طی سال گذشته با سریع ترین سرعت خود در بیش از 40 سال گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز