خبرگزاری کار ایران

تأکید معاون آب و آبفای وزیر نیرو بر آمادگی مواجهه با سیلاب‌های احتمالی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۰۴۰

معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به ضرورت پیش‌بینی دقیق وضعیت بارش‌های کشور، بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص شرکت‌های آب منطقه‌ای در مواجهه با سیلاب تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "محمد جوانبخت" در هشتادمین جلسه ستاد فرماندهی و پشتیبانی مدیریت سیل شرکت مدیریت منابع آب ایران، ضمن اشاره به اهمیت بارندگی‌ها در کشور، فراهم کردن، تجهیز امکانات و پایش مداوم بارش‌ها، برنامه‌ریزی برای به حداقل رساندن خسارت‌ها را مورد تأکید قرار داد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه پس از ارائه گزارش موسسه تحقیقات آب و دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، مدیـران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای استان‌های آذربایجان غربی، هرمزگان، اصفهان، ‌چهارمحال و بختیاری، ‌کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و سازمان آب و برق خوزستان به ارائه گزارش پرداختند.

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور و موسسه تحقیقات آب، از پنچ‌شنبه 23 تا یکشنبه 26 دی‌ماه در استان‌های مذکور بارش برف و باران پیش‌بینی شده و به همین منظور جلسه ستاد فرماندهی و پشتیبانی مدیریت سیل در شرکت مدیریت منابع آب ایران، با هدف هماهنگی و کاهش اثرات این بارش‌ها تشکیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز