خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام کارت سوخت المثنی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۹۳۸

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از آغاز دوباره ثبت‌نام کارت هوشمند سوخت المثنی در دفاتر پلیس +۱۰ از امروز (دوشنبه، هشتم آبان‌ماه) خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، فاطمه کاهی در این باره گفت: ثبت‌نام کارت هوشمند سوخت المثنی به‌دلیل اختلال به‌وجود آمده در سامانه هوشمند سوخت در هفته ابتدایی آبان‌ماه به‌صورت موقت متوقف شده بود که این امکان از امروز دوباره برای متقاضیان فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به نیاز به غیرفعال شدن کارت سوخت پیشین برای ثبت درخواست دریافت کارت سوخت المثنی، نیاز بود ارتباط مرکز ثبت درخواست با سامانه هوشمند سوخت دوباره برقرار شود که هم‌اکنون این سیستم فعال شده و درخواست متقاضیان در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اولویت دریافت کارت هوشنمد سوخت المثنی را با توجه به وقفه به‌وجودآمده برای خودروهای نفت‌گازسوز، خودروهای عمومی بنزین‌سوز و وانت‌بارها اعلام و تأکید کرد: کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی نیز طبق روال گذشته صادر می‌شود، اما ممکن است اندکی بیشتر از حد انتظار زمان‌بر باشد.

کاهی تصریح کرد: زمان انتظار صدور کارت هوشمند سوخت المثنی پیش از این بازه زمانی حدود یک ماهه بود که این زمان با توجه به وقفه به‌وجودآمده و افزایش تعداد درخواست‌ها ممکن است حداکثر تا ۴۵ روز افزایش یابد.

وی از صبوری و همراهی هموطنان در مراحل ثبت‌نام تا دریافت کارت سوخت المثنی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز