خبرگزاری کار ایران

فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه استان به اتاق تهران تفویض شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۹۳

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به سنت چهار سال گذشته و با توجه به نتایج رضایت‌بخش آن، اجرای فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران را به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران واگذار کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران از سال 1396 تاکنون هر ساله فرآیند رسیدگی به پرونده بنگاه‌های صادرکننده و انتخاب صادرکنندگان نمونه استان، از سوی سازمان صمت به اتاق بازرگانی تهران واگذار شده است. تجربه انجام دقیق، منظم و کارشناسی‌شده این فرآیند باعث شده است تا مجموعه وزارت صمت به این نتیجه برسد که اتاق تهران به بهترین نحو ممکن این فرآیند را انجام می‌دهد و به همین دلیل در چهار سال گذشته، به طور متوالی این تفویض اختیار و مسئولیت انجام شده است و سال جاری، پنجمین دوره‌ای خواهد بود که این فرآیند بررسی مدارک شرکت‌کنندگان و انتخاب برگزیدگان و تقدیر از آنها توسط اتاق تهران صورت می‌گیرد.

بعد از ارسال این نامه از سوی سازمان صمت، رئیس اتاق تهران، طی حکمی محمد لاهوتی را به عنوان نماینده تام‌الاختیار اتاق و رئیس دبیرخانه اجرایی انتخاب صادرکنندگان نمونه استان منصوب کرد. لاهوتی که ریاست کمیسیون توسعه تجارت و تسهیل صادرات اتاق تهران را برعهده دارد در دوره‌های پیشین انتخاب صادرکننده نمونه استان تهران نیز رئیس دبیرخانه اجرایی بود و کار بررسی پرونده‌ها و انتخاب برگزیدگان را مدیریت کرده است.

لازم به ذکر است سامانه ثبت‌نام از متقاضیان حضور در رقابت صادرکنندگان نمونه استانی از 28 شهریورماه در سایت سازمان توسعه تجارت فعال شده و مهلت ثبت‌نام تا 28 مهرماه اعتبار دارد. برای ثبت‌نام در این فرآیند می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز