خبرگزاری کار ایران

عرضه نفت خام آمریکا کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۵۷۱

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرد که کاهش تولید نفت این کشور در سال ۲۰۲۱ بیش از برآورد پیشین این نهاد خواهد بود.

به گزارش ایلنا از رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA) روز سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت‌ماه) پیش‌بینی کرد که تولید نفت خام آمریکا در سال ۲۰۲۱، ۲۹۰ هزار  بشکه در روز کاهش می‌یابد و به ۱۱ میلیون و ۲۰ هزار بشکه در روز می‌رسد، این کاهش تولید بیشتر از برآورد پیشین این نهاد است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در برآورد پیشین خود کاهش تولید این کشور در سال ۲۰۲۱ را ۲۷۰ هزار بشکه در روز اعلام کرده بود.

به گزارش این نهاد، انتظار می‌رود تولید نفت آمریکا در سال ۲۰۲۲، ۸۲۰ هزار بشکه در روز افزایش یابد و به ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار بشکه در روز برسد که نسبت به برآورد پیشین تغییری نمی‌کند.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا انتظار دارد مصرف نفت و دیگر سوخت‌های مایع آمریکا در سال ۲۰۲۱، یک میلیون و ۳۹۰ هزار بشکه در روز افزایش یابد و به ۱۹ میلیون و ۵۱۰ هزار بشکه در روز برسد.

این رقم در برآورد پیشین یک میلیون و ۳۲۰ هزار بشکه در روز بود.

این نهاد انتظار دارد مصرف بنزین آمریکا در تابستان امسال و در ماه‌های آوریل تا سپتامبر حدود ۹ میلیون بشکه در روز باشد که یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز بیشتر از تابستان گذشته و حدود ۶۰۰ هزار بشکه در روز کمتر از تابستان ۲۰۱۹ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز