خبرگزاری کار ایران

جزئیات شکستگی تیرهای برق و خاموشی ۳۰۰ مشترک روستایی در پی سیلاب کرمان+ اسامی 6 نیروی عملیاتی جانباخته صنعت برق

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۸۹۳

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: متاسفانه تمامی ارتباطات تلفنی در منطقه قطع شده و با مسدود شدن جاده روستایی اطلاعات کاملی از روستاهای درگیر سیلاب در دست نیست‌.

به گزارش ایلنا، در اثر طوفان و سیل، قطعی برق در روستاهای حرمک و نسک از توابع شهر گلباف در شهرستان کرمان اتفاق افتاده که بارندگی‌های شدید نقطه‌ای، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه نیز شرایط دشواری را در منطقه رقم زد.

ساعات اولیه بامداد امروز، شکستگی حداقل 20 تیر فشار متوسط و پارگی سیم گزارش شده و تعداد مشترک بی‌برق در منطقه جمعا حدود 300 مشترک روستایی است.

میثم جعفرزاده با اشاره به وقوع وقوع سیلاب و تندباد در ساعت‌های پایانی دوشنبه شب، اظهار کرد: در اثر  حادثه تندباد، شکستگی ۱۲ اصله تیر فشار متوسط با شبکه دومداره در شهرستان راور در استان کرمان گزارش شده که خوشبختانه مشترکان از طریق فیدر عمومی جایگزین برق‌دار شده‌اند و تیم‌های عملیاتی در منطقه در حال رفع عیب می‌باشند.

وی افزود: همچنین در اثر طوفان، قطعی برق در روستاهای حرمک و نسک از توابع شهر گلباف در شهرستان کرمان اتفاق افتاده که بارندگی‌های شدید نقطه‌ای، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه نیز شرایط دشواری را در منطقه رقم زده است.

جعفرزاده درباره برآورد خسارت به شبکه در شهر گلباف گفت: تاکنون شکستگی حداقل ۲۰ تیر فشار متوسط و پارگی سیم گزارش شده و تعداد مشترک بی‌برق در منطقه جمعا حدود ۳۰۰ مشترک روستایی است.

وی اضافه کرد: متاسفانه تمامی ارتباطات تلفنی در منطقه قطع شده و با مسدود شدن جاده روستایی اطلاعات کاملی از روستاهای درگیر سیلاب در دست نیست‌.

این گزارش حاکی است؛ شب گذشته در پی وقوع سیلاب و تند باد شدید در راور و گلباف کرمان و به دنبال آن شکستگی تیرهای فشار متوسط برق و خاموشی روستاهای حرمک و نسک از توابع گلباف، ۶ نفر از اعضای تیم عملیاتی برق که در حین انجام عملیات برای رفع قطعی برق در این منطقه بودند، در اثر وقوع سیل ناگهانی جان خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش، صبح امروز با جستجوی هلال احمر و نیروهای امدادی، پیکر آنان شناسایی شد.

اسامی نیروهای عملیاتی صنعت برق که در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند، به شرح زیر است:

علیرضا جعفری نژاد، برقکار اتفاقات

مسلم دهقانی، برقکار بهره برداری

محسن توکلی، مسئول اتفاقات

علی توسلی، برقکار بهره برداری

محمد میرزاحسینی، راننده بالابر

مصطفی ابراهیمی، راننده خودرو خدمات

جزئیات شکستگی تیرهای برق و خاموشی ۳۰۰ مشترک روستایی در پی سیلاب کرمان+ اسامی 6 نیروی عملیاتی جانباخته صنعت برق

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز