خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد:

تعیین قیمت مصوب برای تخم مرغ بسته‌بندی شده/ هر بسته ۳۶ تایی شیرینگ پک؛ ۳۶ هزار تومان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۸۱۵

مدیر عامل اتحادیه مرغداران میهن از تعیین نرخ مصوب برای تخم مرغ‌های بسته بندی شده خبر داد و گفت: قیمت مصوب ۳۶ هزار تومان برای هر بسته ۳۶ تایی شیرینگ پک تعیین شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در هفته‌های اخیر ستاد تنظیم بازار قیمت 14 هزار تومان برای خرید هر کیلوگرم تخم مرغ از مرغداران را مصوب کرد. بر همین اساس قیمت عرضه برای مصرف کننده در میادین میوه و تره‌بار 15 هزار و 900 تومان تعیین شد.

 به رغم اعلام قیمت مصوب برای تخم مرغ، همچنان این کالا در بازار گران به فروش می‌رسد. یکی از بهانه‌های گران فروشان عرضه تخم مرغ در بسته‌ بندی شیرینگ پک شده است.

هدایت‌الله اصغری، مدیر عامل اتحادیه مرغداران میهن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا امروز از تعیین قیمت مصوب برای هر شانه تخم مرغ‌ بسته بندی شیرینگ پک شده در جهت رفع این چالش و گرفتن بهانه از گران فروشان خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: قیمت مصوب تعیین شده برای هر بسته 36 تایی شیرینگ پک شده تخم مرغ، 36 هزار تومان است.

اصغری ادامه داد: تخم مرغ‌های شیرینگ پک شده شناسنامه‌دار بوده و تمام مشخصات لازم بر روی آن درج شده است.

وی از جمله این مشخصات را تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و مشخصات تولیدکننده عنوان کرد.

اصغری درباره آخرین وضعیت تولید در کشور، گفت: روزانه 3 هزار تن تخم مرغ در کشور تولید و عرضه می‌شود. میزان تولید و نیاز تخم مرغ در کشور نیز سر به سر است.

بر اساس این گزارش؛ هر چند علت بالا بودن قیمت تخم‌ مرغ‌های بسته‌بندی نسبت به فله‌ای افزایش هزینه‌های بسته‌بندی در حین تولید عنوان می‌شود، اما قیمت آن به صورت غیر منطقی افزایش یافته و بعضی از فروشگاه های اینترنتی قیمت تخم مرغ‌های بسته بندی را تا شانه‌ای 65 هزار تومان بالا برده‌اند که دلیلی برای برهم زدن بازار و گران فروشی شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز