خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد:

کاهش ۸ درصدی قیمت خودرو در چهار روز اخیر/ احتمال ریزش بیشتر وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۱۰۱

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار داشت: خودروهای داخلی حدود ۷ تا ۸ درصد نسبت به ۳ یا ۴ روز گذشته کاهش قیمت داشته است.

اسد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا اظهار داشت: با توجه به کاهش قیمت دلار که امروز به کانال ۲۲ هزار تومان رسیده قیمت خودرو نیز ریزش کرده است. خودروهای داخلی حدود ۷ تا ۸ درصد نسبت به ۳ یا ۴ روز گذشته کاهش قیمت داشته است.

وی با اشاره به نرخ روز خودرو گفت: قیمت پراید ۱۰۳ میلیون تومان، تیبا هاچ‌بک ۱۲۵ میلیون تومان، تیبا صندوق دار ۱۱۸ میلیون تومان، ساینا ۱۳۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۵ حدود ۱۸۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۱۸۸ میلیون تومان و تیپ ۵ حدود ۲۵۰ میلیون تومان و سمند LX ۱۸۵ میلیون تومان است. 

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اضافه کرد: خرید و فروش در بازار انجام نمی‌شود، بخشی از آن به علت کاهش قیمت دلار است و بخشی نیز مربوط به افزایش قیمت در دفترخانه‌ها می‌شود که باعث شده معاملات انجام نشود. به همین دلایل بازار در رکود است.

وی افزود: احتمالاً کاهش قیمت خودرو ادامه‌دار خواهد بود. وقتی قیمت خودرو در روند نزولی قرار دارد خریداری هم ندارد. احتمالا تا پایان هفته دلار تا ۲۰ هزار تومان هم برسد و خودرو نیز همچنان کاهش قیمت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز