خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آخرین قیمت مصوب انواع میوه پاییزی اعلام شد/ موز ۴ هزار تومان ارزان‌تر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۶۶۱

نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره‌بار تهران از نوسان قیمت در بازار میوه‌های پر مصرف پاییزی خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران آخرین نرخ مصوب انواع میوه را برای یک هفته پیش رو اعلام کرد.

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار، در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین نرخ انواع  میوه‌های پاییزی پر مصرف گفت: بر اساس نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران، در بین میوه‌های پاییزی پر مصرف، قیمت انار با افزایش یک هزار تومانی در کف قیمت نسبت به هفته گذشته از هر کیلوگرم 9 هزار تومان تا 21 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین هر کیلوگرم پرتقال بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته از 8 تا 19 هزار تومان، هر کیلوگرم خرمالو با ثابت ماندن کف قیمت و افزایش 2 هزار تومانی در رقم ممتاز از 5 تا 22 هزار تومان،‌ هر کیلوگرم سیب با ثابت ماندن کف قیمت و کاهش یک هزار تومانی در رقم ممتاز 11 تا 12 هزار تومان، هر کیلوگرم کیوی با افزایش یک هزار تومانی در کف قیمت و در رقم ممتاز 10 تا 17 هزار تومان و هر کیلوگرم لیمو شیرین بدون تغییر قیمت 8 تا 11 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کارگر گران‌ترین میوه پر مصرف در میادین و تره بار را موز با قیمت هر کیلوگرم 31 هزر تومان عنوان کرد.

وی یادآور شد: البته قیمت این میوه در دو هفته اخیر روند کاهشی داشته و قیمت رقم ممتاز آن از هر کیلوگرم 35 هزار تومان به 31 هزار تومان رسیده است.

لازم به ذکر است؛ فاصله قیمت میادین و خرده فروشی‌های سطح شهر با توجه به سود قانونی در نظر گرفته شده، نباید بیش از 35 درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز