خبرگزاری کار ایران

هیچ اختلالی در زنجیره عرضه برق در روزهای تعطیل کرونایی نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۹۸۰

سخنگوی صنعت برق از تداوم فعالیت و خدمت‌سانی به مردم توسط صنعت برق در شرایط کرونا و حتی روزهای تعطیل خبر داد و گفت: به‌جز گروه‌های عملیاتی که به‌ویژه در هنگام تغییرات جوی در آمادگی کامل قرار دارند، نیروهای فنی در نیروگاه‌ها به‌منظور حفظ تولید برق و پرسنل بهره برداری در طول خطوط انتقال، فوق توزیع و پست‌های برق کشور در حال بازرسی و پایش لحظه‌ای به‌سر می‌برند.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "مصطفی رجبی مشهدی" اظهار داشت: پرسنل صنعت برق به منظور تامین نیاز مردم به برق که جزو نیازهای ضروری محسوب می‌شود و به‌ویژه برای بیماران کرونایی که نیازمند استفاده از دستگاه‌های اکسیژن ساز هستند، حیاتی است، به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

رجبی مشهدی ادامه داد: در حال حاضر همکاران ما در نیروگاه‌ها، بهره برداری از خطوط و پست‌های فشار قوی و شرکت‌های توزیع به عنوان پیشانی صنعت برق، در حال فعالیت هستند تا خدمت‌رسانی به مردم لحظه‌ای با وقفه مواجه نشود.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ اختلالی به دلیل شیوع کرونا در زنجیره عرضه برق  شامل تأمین تجهیزات صنعت برق و سوخت مورد نیاز نیروگاه‌ها، اجرای پروژه‌های احداث، نگهداری و تعمیرات، پایداری شبکه تولید، انتقال و توزیع برق رخ نداده است.

به گفته سخنگوی صنعت برق، هموطنان می‌توانند برای رفع مشکلات احتمالی در شبکه، در تمام ساعات شبانه‌روز از طریق سامانه تلفنی 121 و یا اپلیکیشن برق من اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز