خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس :

نمایندگان مجلس در قبال آزادی‌های اساسی مردم مسئولند/ برخی نمایندگان مدام آزادی مردم را تهدید می‌کنند/ فاضلاب بزرگترین مشکل بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۹۳۸

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: برخی نمایندگان مجلس هیچ طرحی برای حل مشکلات مردم ندارند، اما مدام مردم را تهدید به ایجاد محدودیت در آزادی های اساسی و فکری و ایجاد محدودیت در فضای مجازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آبتین امیری در یکصد و هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای شهر بندر عباس،اظهار کرد: تعامل با نمایندگان مجلس اصل اساسی در حل مشکلات شهری است.

وی در نشست مشترک اعضا شورا با نمایندگان مجلس گفت: انتظار داریم نمایندگان ما از تجربه خود برای مهار نمایندگان تازه کار در مجلس استفاده کنند.

 وی افزود: امروز برخی نمایندگان بی تجربه مجلس، با موضع گیری های احساسی و بدون مطالعه خود روح و روان مردم را بهم می ریزند.

 امیری ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنان خود به مناسبت هفته قوه قضاییه به رعایت حقوق عامه اشاره کردند. وظیفه یک نماینده وظیفه تنها تامین آب و برق مردم نیست، بلکه نمایندگان ملت در قبال آزادی‌های اساسی مردم هم مسئولند.

این عضو شورا بیان کرد: برخی نمایندگان مجلس هیچ طرحی برای حل مشکلات مردم ندارند، اما مدام مردم را تهدید به ایجاد محدودیت در آزادی‌های اساسی و فکری و ایجاد محدودیت در فضای مجازی می‌کنند.نمایندگان ما که تجربه بیشتری دارند باید به این نمایندگان تذکر بدهند.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس در خصوص مشکلات شهری تصریح کرد: فقدان مدیریت جامع شهری بزرگترین مشکل شورا و شهرداریهاست. اگر مدیریت جامع شهری شکل نگیرد همچنان شاهد تداخل اختیارات مسئولان خواهیم بود و در کنار آن هیچ مسئولی پاسخگوی مشکلات نیست و هرکس مشکلات خود را به گردن دیگران می اندازد.

وی عنوان کرد: مسئله فاضلاب شهری، بزرگترین مسئله شهری در بندرعباس است و دریا سرمایه امروز و نسل فردای ماست. حل این مشکل بدون یک تصمیم و حمایت ملی امکان پذیر نیست.

امیری گفت: مردم نگران کرونا هستند. یکه تازی کرونا در جامعه ما, ضعف مدیریت شعاری را در جامعه ما به نمایش گذاشت. کرونا در کنار گرانی فشار مضاعف به مردم آورده است و هیچ مسئولی ابتکار لازم را برای حل مشکل مردم ندارد.

عضو شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: نمی‌توان همواره از دولت انتظار داشت. استاندار محترم تلاش خود را می‌کند اما مجلس باید تصمیم های درست و کارشناسانه بگیرد زیرا یک دست صدا ندارد.

وی گفت: مسئله این است که بسیاری از تصمیم های مسئولان ما در چه در دولت و چه در مجلس بدون مشورت گرفته می شود و در نتیجه این تصمیم ها غالبا مشکل آفرین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز