خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

بیش از 2 تن مواد مخدر در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۱۲۸

۲ تن و ۸۱۳ کیلوگرم انواع موادمخدر از جمله تریاک، شیشه و هروئین در ۸ ماه امسال توسط پلیس استان قزوین کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان در توضیح این خبر گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی در ۸ ماه امسال موفق به کشف ۲ تن و ۸۱۳ کیلوگرم انواع موادمخدر از جمله تریاک، شیشه و هروئین شدند.

به گفته حاجیان، میزان کشف مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۸ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان افزود: تریاک با یک تن ۹۲۱ کیلو ۹۶۹ گرم با افزایش ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیشترین کشفیات را به خود اختصاص داد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، در ۸ ماه گذشته ۴ هزار و ۱۳۰ قاچاقچی، توزیع کننده، حمل‌کننده و نگهدارنده موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند که میزان دستگیری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

حاجیان از اجرای ۷۳۰ طرح مبارزه با توزیع کنندگان، خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر عملیاتی این پلیس در این مدت اشاره کرد.

وی با اشاره به افزایش ۸۹ درصدی دستگیری توزیع کنندگان و حمل کنندگان و ۱۹ درصدی نگهدارنده موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اضافه کرد: شماره تلفن رایگان ۱۱۰ و ۱۲۸ پل ارتباطی مردم با پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز