خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

۲۳ پرونده کلان و مهم در دستگاه قضای قزوین مورد بررسی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۹۲۶

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: از سال ۹۶ تا کنون نیز ۱۱ پرونده کلان و ۱۲ پرونده مهم در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی در دستگاه قضای استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی شعبانی در جلسه دیدار کارکنان دادگستری استان با رئیس قوه قضاییه  که بعد از ظهر امروز در دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد، گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان احیای ۱۹۱ واحد تولیدی در سطح استان بود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: طرح طلایه داران صلح و سازش نیز در استان در حال اجرا است و در این زمینه نیز طی سال‌های گذشته ۵۵۳ پرونده در آن بررسی شده و  ۱۱۸ مورد منجر به سازش شده است.

وی عنوان کرد: از سال ۹۶ تا کنون نیز ۱۱ پرونده کلان و ۱۲ پرونده مهم در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی در دستگاه قضای استان تشکیل شده است.

مقام ارشد قضایی استان قزوین ادامه داد: در راستای اجرای خدمات الکترونیک نیز تا کنون تعداد ۶ هزار و ۶۵۶ جلسه رسیدگی به پرونده و هزار و ۸۱۰ جلسه ملاقات  با زندانیان در بستر فضای مجازی شکل گرفته است؛ ضمن اینکه ۹۴ درصد از ابلاغیه‌ها نیز به صورت الکترونیکی صادر شده است.

وی اظهار کرد: میزان پرونده‌های مسن استان نیز در سال جاری تا ۴۷ درصد کاهش داشته است، ضمن اینکه این میزان از از سال ۹۸ تاکنون ۹۲ درصد بوده است.

شعبانی عنوان کرد: در زمینه زندانیان نیز ۳۹ زندانی از مرخصی پایان حبس و ۱۸ نفر نیز از آزادی مشروط بهره‌مند شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: میزان تخریب بناهای غیرمجاز در ارزاضی کشاورزی نیز افزایش قابل توجهی داشته و از سال ۹۷ تا کنون هفت هزار و ۶۳۷ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز