خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

دولت موضوع حمل و نقل را جدی‌تر بگیرد

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۵۲۸

رئیس شورای شهر تهران گفت: دولت موضوع حمل و نقل را جدی‌تر بگیرد، چرا که حمل ونقل مرکز شیوع کرونا است و اگر آن را تقویت نکنیم، دوباره در زمستان دچار این مشکل خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی برگزار شد. از دولت به دلیل تعطیلی ۷۰ درصدی هرچند دیرگاه تشکر کردیم و از استانداران مازندران و گیلان درخواست کردیم که رستوران‌ها و فعالیت‌های تفریحی و گردشگری را تعطیل کنند و این موضوع جدی گرفته شود. 

او ادامه داد: مجددا خواهش کردیم با توجه به اینکه تاکنون حتی یک ریال هم به تهران کمک نشده است دولت موضوع حمل و نقل را جدی‌تر بگیرد چرا که حمل ونقل مرکز شیوع کرونا است و اگر آن را تقویت نکنیم، مجددا در زمستان دچار مشکلات بیشتری خواهیم شد و از فرصت پیش آمده استفاده و حداقل اوراق مشارکت که جلوی انتشار آن گرفته شده و ارزش افزوده را به شهرداری تهران برسانند و بخشی از اعتبارات مصوب ستاد کرونا را به شهرداری تهران برسانند، چرا که شهرداری در بخش‌های مختلف دچار ضرر و زیان شده است و تاکنون حتی ریالی از ستاد دریافت نکرده است. 

هاشمی درباره سرانجام آزادسازی اوراق مشارکت سال ۹۸ گفت: ظاهرا بخشی از پول اوراق پرداخت می‌شود و امیدواریم بتوانیم نقدینگی‌ها را دریافت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز