خبرگزاری کار ایران

لزوم اجرای یکپارچه تصمیم‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برای استان‌های تهران و البرز

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۱۸۹

استاندار تهران گفت: پیشنهاد استانداری و ستاد ملی استانی این است که هر تصمیمی برای تهران گرفته می‌شود برای البرز هم باشد؛ به عبارتی پیشنهاد ما یکپارچه دیدن استان تهران و البرز در قالب یک تصمیم گیری است.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز و در حاشیه اولین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه باکرونا که در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزارشد، گفت: تهران با توجه به وضعیتی که دارد به عنوان تراکم جمعیت، شلوغی و رفت و آمد‌ها تدابیری را می‌طلبد که بتوانیم آنچیزی را که ستاد مصوب کرده، را با نظارت‌های شدیدتری اجرایی کنیم.
 
وی با اشاره به افزایش شناسایی زودهنگام بیماران ادامه داد: امیدواریم محورهایی همچون شناسایی بهنگام و به موقع و انجام تست‌های بیشتر را در  شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در دستور کار قرار دهیم و همچنین نسبت به نظارت بر استفاده از ماسک نیز اقدامات لازم را صورت دهیم.
 
استاندار تهران درباره اهمیت حفظ فاصله گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: در تهران توانستیم رعایت همه محورها را ارتقا دهیم. در فاصله گذاری اجتماعی شاخص را از ۳۰ درصد به بالای ۶۷ درصد رساندیم، ولی در حمل و نقل عمومی هنوز نتوانستیم موفق شویم.
 
محسنی بندپی تصریح کرد: پیشنهاد استانداری و ستاد ملی استانی این است که هر تصمیمی برای تهران گرفته می‌شود برای البرز هم باشد؛ به عبارتی پیشنهاد ما یکپارچه دیدن استان تهران و البرز در قالب یک تصمیم گیری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز