خبرگزاری کار ایران

ضرورت ضمانت اجرایی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۱۸۶

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا باید ضمانت اجرایی داشته باشد، گفت:

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور عصر امروز در نخستین قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: مصوبات این ستاد باید ضمانت اجرایی داشته باشد چرا که اگر ضمانت اجرایی برای مصوبات در نظر نگیریم کار ابتر است و نتیجه نمی‌گیریم.

وی گفت: امروز هم در اینجا تاکید کردیم همه مردم باید همکاری کنند و در کنار مصوبات برای آنچه لازم است ضمانت اجرایی در نظر بگیریم. دستگاه قضائی نیز خودش را مکلف می‌داند در کنار ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشد و ضامن اجرایی مصوبات ستاد باشد.

حجت الاسلام منتظری تاکید کرد: ما انتظار داریم تا مردم به صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم ریشه ویروس کرونا را بکنیم چرا که اگر مردم با ما همکاری نکنند کارهای ما به اتمام نمی‌رسد.

وی همچنین درباره حمایت قوه قضاییه از برخورد ناجا با اراذل و اوباش گفت: قطعا مساله برخورد با اوباش از سیاست‌های ما است و با این پدیده‌ای که امنیت را هدف قرار داده و عده‌ای می‌خواهند ناامنی ایجاد کنند، باید مقابله کرد.

وی اضافه کرد: از ناجا این خواسته را داریم در چارچوب عمل کنند تا لطمه‌ای به اقتدار نیروی انتظامی وارد نشود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز