خبرگزاری کار ایران

روز شنبه برگزار می شود:

​نشست وزرا و مدیران ارشد دستگاه های عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۶۸۳

دبیر قرار گاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا از تشکیل جلسه روز شنبه قرارگاه با حضور تعدادی از وزرا و مدیران ارشد دستگاه های عضو ستاد و چندین سازمان مرتبط برای بررسی روند اقدامات و احیاناً مراتب تعلل دستگاه های مختلف در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست، معاون توسعه منطقه ای وزارت کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با اعلام این خبر گفت: در این جلسه آخرین آمادگی ها و شرایط دستگاه های مختلف برای تحقق رهنمود های مقام معظم رهبری در جلسه ۴۱ اُم ستاد ملی که در حضور ایشان تشکیل شد، بررسی و چالش های موجود، مورد ارزیابی قرار می گیرد. همچنین الزامات و تمهیدات مورد نیاز برای اجرای اولویت های هشت گانه ابلاغی رئیس جمهوری محترم در فرمان تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد ملی، بررسی و احصاء می شود.
 
دین پرست، با اشاره به ارائه گزارش دبیرخانه ستاد ملی مبارزه با کرونا از آخرین وضعیت اجرای مصوبات ستاد ملی از سوی دستگاه های مسئول در جلسه شنبه قرارگاه گفت: براساس گزارش ارایه شده مراتب اقدام و احیانا تعلل دستگاه ها در اجرای مصوبات ستاد ملی تعیین و مهلت کاملاً محدودی برای اصلاح آن ابلاغ می شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز