خبرگزاری کار ایران

کاهش یک و نیم درصدی مرگ‌ومیر کرونا در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۱۱۵

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران بیان کرد: میزان مرگ و میر ثبت شده کرونا نسبت به روز پنجشنبه گذشته یک و نیم درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: بالغ بر ۱۷ هزار و ۴۲۰ بازدید از صنوف در تهران در چند روز اخیر انجام شده که از این تعداد ۹ هزار و ۱۶۰ مورد تذکر گرفتند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۴۷۰ مورد هم به تنظیم صورت جلسه منجر شده است. تا امروز بالغ بر ۳۱۰ مورد هم جرایم افرادی بوده که در خودروهای عمومی درتهران از ماسک استفاده نکرده‌اند. همچنین بازدید امروز منجر به پلمپ ۱۲۲ واحدصنفی متخلف شده است.

زالی در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت سفر در کشور برقرار است یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا در خدمت مقام معظم رهبری بودند، قرار شد وزارت بهداشت و وزارت کشور درباره  سفرهای استانی و شهری مداخلات را اعمال کنند که طبیعتا باید این محدودیت‌ها برای تمام تعطیلات تجمیعی اعمال شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: در تهران طی ۲۴ ساعت اخیر مجموعه افراد بستری دربخش‌هایی مختص کرونایی بالغ بر ۶ هزار و ۵۰ بیمار است. از این آمار بالغ بر هزار و ۸۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند.

زالی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آمار بیماران جدید ۸۴۰ نفر بوده است که از این تعداد ۱۷۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند. تعداد افرادی که صرفا سرپایی درمان شده‌اند، ۵ هزار و ۲۰۰ مورد بوده است. تقریبا شرایط ما به نسبت روز پنجشنبه تفاوتی چندانی داشته، اما میزان مرگ و میر ثبت شده نسبت به پنجشنبه یک و نیم درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز