خبرگزاری کار ایران

در راس مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ مرزبانان هستند

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۷۸

​فرمانده مرزبانی ناجا هفته ناجا را فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های خستگی ناپذیر مرزبانان دانست و گفت: اعتماد مقام معظم رهبری "مدظله العالی" به نیروی انتظامی نتیجه تلاش تک تک شما سربازان ولایت در نیروی عظیم انتظامی است که باید از این شرایط مسرور باشیم.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی" در جمع کارکنان ستاد مرزبانی ناجا با تبریک آغاز ماه ربیع الاول گفت: بر روح بلند ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مظلوم مرزبانی درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

فرمانده مرزبانی ناجا با تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: هفته ناجا، فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات ارزنده همکاران و رزمندگان مرزبانی است که باید این هفته گرانبها و ارزشی را قدر بدانیم و در راستای انعکاس فعالیت‌های شبانه روزی مرزبانان گام برداریم.

سردار گودرزی با اشاره به سختی خدمت مرزبانان در مرزهای کشور، اظهار داشت: مردم قدردان تلاش‌های بی شائبه و خداپسندانه مرزبانان هستند و می‌دانند که مرزبانی در راس مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در مرزهای کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه تعدادی از بهترین همرزمان و همکاران ما در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به فیض ارزشمند شهادت نائل آمدند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد افزایش کشفیات ۶۹  درصدی  مواد مخدر در مرزهای کشور بودیم.

فرمانده مرزبانی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به قرائت پیام قدردانی فرمانده معظم کل قوا از نیروی انتظامی پرداخت و تصریح کرد: اعتماد مقام معظم رهبری "مدظله العالی" به نیروی انتظامی نتیجه و حاصل تلاش تک تک شما سربازان ولایت در نیروی عظیم انتظامی است که باید از این شرایط مسرور باشیم.

سردار گودرزی در ادامه صمیمانه از تلاش‌ها و عملکرد مطلوب همکاران و مرزبانان در مجموعه فرماندهی مرزبانی ناجا قدردانی کرد و افزود: آرزوی توفیق و سربلندی را از خداوند منان برای تک تک شما همرزمان مسئلت دارم و امیدوارم در همه مراحل خدمتی و زندگی موفق و موید باشید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در خاتمه در گذشت سرهنگ "فردین پیری" جانشین فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی را که به ویروس منحوس کرونا مبتلا شده بود را به خانواده شریف این مرزبان و همرزمان وی در شمالغرب کشور تسلیت گفت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از کارکنان پایور و وظیفه ساعی ستاد فرماندهی مرزبانی ناجا قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز