خبرگزاری کار ایران

ضرورت کاهش سفرهای غیرضروری برای قطع زنجیره انتقال کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۱۸۱

​رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا بر ضرورت کاهش سفرهای غیر ضروری به عنوان یک اصل و رویکرد برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، حسین ذوالفقاری در سی و نهمین نشست کمیته امنیتی، انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه باید کاری کنیم که شهروندان رغبت چندانی به انجام سفرهای غیر ضروری نداشته باشند، گفت: سفرهای غیر ضروری و ترددهای بالا یکی از عوامل اصلی شیوع ویروس کروناست.

رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا با تاکید بر اینکه در این خصوص نیازمند تقویت تبلیغات، اطلاع رسانی و توجیه بیشتر مردم هستیم، گفت: محدودیت ها و ممنوعیت ها با هدف حفظ سلامت عمومی جامعه اعمال می شود.

وی افزود: امروز مردم کشورمان به جد نگران بیماری کووید ۱۹ هستند و برای همین پذیرش نسبی هم در جامعه نسبت به محدودیت ها و ممنوعیتها ایجاد شده است.

ذوالفقاری تاکیدکرد: باید کاهش سفرهای غیر ضروری به عنوان یک اصل و رویکرد در میان مردم جا بیفتد تا از این طریق زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشوردر بخش دیگری از صحبت هایش گفت: کرونا دیگر موضوع صرف بهداشتی و درمانی نیست و آثار و پیامدهایش را در حوزه های مختلف شاهد هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ذوالفقاری تصریح کرد: برای همین باید نقشه راه روشن و برنامه ای جامع برای مهار این بیماری داشته باشیم و امروز اگر صحبت از لزوم کاستن سفرهای غیر ضروری با مکانیسم های خاص خودش مطرح است، تنها با هدف کنترل این بیماری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز