خبرگزاری کار ایران

زالی مطرح کرد:

نیروی انتظامی یکی از دستگاه‌های پیشگام در حوزه مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۳۸۴

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: کرونا امروز به یک موضوع ملی تبدیل شده است و این در حالی است که یکی از دستگاه‌های پیشگام در راستای مقابله با ویروس کرونا نیروی انتظامی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران در مراسم تجلیل از خانواده شهدای عرصه سلامت ناجا که صبح امروز (یکشنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه تلفیق راهبردی مدافعان سلامت و امنیت در جهت ارتقا امنیت اجتماعی و عرصه سلامت خواهد بود، گفت: امروز با تلاش ماموران ناجا در سایه امنیت ستودنی و افتحارآمیز به سر می‌بریم.

وی ادامه داد: امروز پلیس در نظام جمهوری اسلامی قبل اینکه یک نظام انتظامی باشد یک نظام اجتماعی است.پلیس امروز با ارتباط و تعامل با مردم توانسته است امنیت را به یک امنیت مردم پایه تبدیل کند.

زالی خاطرنشان کرد: ممهترین وجه پلیس رسیدن به یک سرمایه اجتماعی است؛ حضور پلیس در تمامی صحنه‌های اجتماعی باعث اطمینان بخشی و قابل اتکا است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران اضافه کرد: نیروی انتظامی به پشتوانه مردم در تمامی صحنه‌ها با صلابت و اقتدار با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در خصوص ویروس کرونا گفت: کرونا امروز به یک موضوع ملی تبدیل شده است و این در حالی است که یکی از دستگاه‌های پیشگام در راستای مقابله با ویروس کرونا نیروی انتظامی بود.

زالی ادامه داد: در روزهای آغازین شیوع کرونا برخورد با محتکران تجهیزات پزشکی توسط نیروی انتظامی به خوبی انجام شد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: با تلاش‌های صورت گرفته امروز شاهد قاچاق تجهیزات پزشکی در عرصه مبارزه با کرونا در کشور نیستیم که این کمک زیادی به ما در عرصه مقابله با ویروس کرونا کرده است.

وی گفت: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله به کرونا در راستای بازدارندگی و مقابله با ویروس کرونا امروز نقش نیروی انتظامی بیش از گذشته مهم است.

زالی خاطرنشان کرد: پس از اقدامات ایجابی از امروز ممکن است برای صیانت از کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند اقدامات بازدارنده و سلبی در تهران و کشور انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز