خبرگزاری کار ایران

رئیس گشت‌های تعزیرات:

سازمان حمایت از مصرف کنندگان، غایب همیشه گشت‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۰۱۸

​رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان معمولاً در گشت‌های مشترک ما حضور پیدا نمی‌کند و به عبارتی غایب همیشه گشت‌های تعزیراتی است.

به گزارش ایلنا ناصر مدیحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا کارشناسان سازمان حمایت بیشتر اوقات در گشت‌های مشترک حضور پیدا نمی‌کنند؟ گفت: تیم ما معمولاً کامل است و اگر کسی هم غایب باشد ما کار خودمان را در گشت‌های مشترک انجام می‌دهیم و خوشبختانه در گشت‌های ما کارشناسان و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف، اتحادیه‌ها و پلیس امنیت اقتصادی حضور دارند.
وی در واکنش به برخی اظهارنظر‌ها مبنی بر اینکه تعزیرات اجازه برگزاری گشت مشترک را ندارد و باید این کار فقط از ناحیه سازمان حمایت انجام شود، گفت: ما گشت‌های مشترک تعزیرات را براساس قانون انجام می‌دهیم و به نوعی به کمک دستگاه‌های نظارتی می‌آییم و اگر دستگاه‌های نظارتی، گزارشی را تهیه کنند سازمان تعزیرات به عنوان مقام رسیدگی کننده، رسیدگی را انجام می‌دهد.
این قاضی تعزیرات با اشاره به اینکه ما در گشت‌های تعزیرات حکومتی به اطلاعاتی دست پیدا می‌کنیم که در رسیدگی به پرونده‌ها به ما کمک فراوانی می‌کند، افزود: ما به دنبال کار تبلیغاتی نیستیم و فقط می‌خواهیم باری از دوش مردم برداشته شود.
آقای مدیحی گفت: در خدمت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان هم هستیم و اگر این سازمان بنا دارد گشت‌های هدفمندی را برگزار کند، در خدمت آن‌ها هستیم، اما طبق قانون ما مرجع رسیدگی کننده و آن‌ها مرجع نظارتی هستند و ضابط ما محسوب می‌شوند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز