خبرگزاری کار ایران

تردد بین کرج و تهران آزاد است/جزییات اعمال محدودیت در ۵ کلانشهر کشور

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۴۹۹

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه تردد بین کرج و تهران آزاد است، جزییات ممنوعیت تردد خودروها در ۵ شهر کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت درباره جزئیات اعمال محدودیت‌های سفرها به شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه، گفت: حدود ۸ ماه است که به مردم توصیه می‌کنیم تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند؛ چراکه ویروس ویروس ضعیف نشده و ممکن است قوی‌تر هم شود.

وی ادامه داد: خودروهای شخصی که پلاک بومی دارند، نمی‌توانند از استان‌ خود بیرون بروند و پلاک‌های عمومی بومی می‌توانند به شهرهای خود برگردند، اما پلاک‌های غیر بومی نمی‌توانند به این مناطق وارد شوند.

معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه بین شهرهای کرج و تهران هیچ محدودیتی وجود ندارد، تصریح کرد: ما این دو شهر را یکی در نظر گرفته‌ایم؛ ضمن اینکه خودروهای اورژانس، خودروهای امدادی و حمل کننده‌های مواد غذایی هیچ محدودیتی در تردد ندارند.

رئیسی خاطرنشان کرد: سیستم حمل و نقل عمومی آزاد است فقط موضوع تردد خودروهای شخصی مطرح است و اگر نیاز باشد این طرح در سایر شهرها نیز اجرا خواهد شد.

 وی با بیان اینکه بر اساس آمار اکثر سفرهای غیر ضروری توسط خودروهای شخصی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: به همین دلیل تصمیم گرفته شد خودروهای شخصی شامل این محدودیت‌ها قرار گیرد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه این محدودیت‌ها اعمال قرنطینه نیست، خاطرنشان کرد: فقط قصد داریم از سفرهای غیرضروری جلوگیری کنیم؛ چرا که بیش از نیمی از مردم دقیقاً پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کنند و مطالبه اصلی این افراد این است که عده‌ای که رعایت نمی‌کنند و در رفت و آمد هستند، محدود شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز