خبرگزاری کار ایران

تأکید استاندار تهران بر اجرای دستورالعمل های کرونایی/ ارائه خدمت به مراجعین فاقد ماسک، تخلف اداری است

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۰۱۱

استاندار تهران با اشاره به لزوم اجرای دستورالعمل های کرونایی گفت: ارائه خدمت به مراجعین فاقد ماسک، تخلف اداری محسوب می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت کرونا در استان تهران اظهار داشت: با توجه به گسترش و شیوع مجدد بیماری کرونا و اهمیت اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی و گزارش های نظارتی مبنی بر کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین کاهش استفاده از ماسک بین شهروندان و کارکنان ادارات دولتی حسب تاکید رئیس جمهور و مصوبات ستاد ملی بیماری کرونا رعایت نکات ذیل ضروری است.

وی ادامه داد: ضمن تأکید مجدد بر اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی بیماری کرونا، تشدید نظارت و اخذ تدابیر جدی در کنترل و ارزیابی نحوه اجرای پروتکل های مذکور مورد اقدام و مراقبت قرار گیرد.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: استفاده از ماسک در محیط کار برای کلیه کارکنان و ارباب رجوع الزامی بوده و از ارائه خدمات به مراجعان ادارات که از ماسک استفاده نمی‌کنند اکیدا خودداری شود.

محسنی بندپی سپس گفت: عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی توسط کارکنان از جمله ارائه خدمت به مراجعین فاقد ماسک، تخلف اداری محسوب شده و لازم است مدیران بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به اعمال پیش بینیشده  اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز