خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت مطرح کرد:

نقش موثر نیروی‌های بهداشت محیط در دوران کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۷۱۹

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: نیروی‌های بهداشت محیط در اقصی نقاط کشور دوشادوش پرسنل شاغل در نظام سلامت با تلاش‌های بی‌وقفه و بدون چشم داشت نقش موثری در مدیریت بیماری کرونا از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تبریک روز جهانی بهداشت محیط به تلاشگران این عرصه، بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، نیروی‌های بهداشت محیط در اقصی نقاط کشور دوشادوش پرسنل شاغل در نظام سلامت با تلاش‌های بی‌وقفه و بدون چشم داشت نقش موثری در مدیریت این بیماری  از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: اقدامات ارزشمند این عزیزان طی ماه‌های گذشته کمک شایانی به کاهش فشار پرسنل بیمارستان و مراکز درمان کرده است.

لاری افزود: از مهم‌ترین اقدامات بخش بهداشت محیط،  می‌توان به ابلاغ 116 پروتکل بهداشتی در گام اول و دوم شیوع کرونا، تشکیل کمیته‌ی کشوری بهداشت محیط جهت هماهنگی و بهسازی محیط‌های شهری و روستایی، نظارت بر تدفین بهداشتی اجساد مشکوک و قطعی مبتلایان به کووید 19 و نظارت بر آزمون‌های برگزار شده با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش پزشکی، گندزدایی مراکز عمومی و خانه‌ی بیماران مبتلا به کووید 19برای کنترل بیماران و همچنین آموزش متصدیان اصناف در بحث  کنترل و مراقبت از این بیماری اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز