خبرگزاری کار ایران

مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور:

چهارم مهرماه آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی/ ۱۵۰۰ نفر در بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و ستاد وزارت کشور استخدام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۵۷۸

مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور اعلام کرد: مواد آزمون استخدامی در وزارت کشور و واحدهای تابعه آن بر اساس استانداردها و چارچوبهای سازمان سنجش تنظیم شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، اکبر روشن ضمیر مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور در رابطه با هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که از طریق سایت سازمان سنجش انتشار یافت اعلام کرد: بعد از رایزنی های مختلف با سازمان امور استخدامی کشور، مجوز جذب ۱۵۰۰ نفر در صف و ستاد وزارت کشور اخذ شده و منتظر برگزاری آزمون در ۹ آبان و سپس اعلام سه برابر ظرفیت و برگزاری مصاحبه و ارزیابی در کانون ارزیابی وزارت کشور و سپس اشتغال افراد نهایی هستیم.

روشن ضمیر در این خصوص توضیح داد: استخدام فوق که بر اساس آزمون عمومی و مصاحبه در کانون ارزیابی بر اساس مدل شایستگی صورت می پذیرد و از این تعداد (۶۰) سهمیه به ستاد وزارت کشور (۲۹۰) سهمیه برای اشتغال در فرمانداری ها و (۱۱۵۰) سهمیه به بخشداری های سراسر کشور اختصاص یافته است ، هدف تقویت زیست بوم سرمایه انسانی از ریشه ای ترین ساختار سازمانی یعنی بخشداری‌ها است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی  وزارت کشور با اشاره به اینکه مواد آزمون براساس استانداردهای سازمان سنجش تنظیم شده است؛ گفت: وزارت کشور هیج نقشی در اصل برگزاری آزمون ندارد.

روشن ضمیر تصریح کرد: فقط اعلام نیاز مشاغل و اطلس توزیع سهمیه از سوی وزارت کشور انجام شده و اصل برگزاری آزمون با سازمان سنجش است که اسامی راه یافتگان بعد از طی مراحل قانونی در بخش های مختلف وزارت کشور در صف و ستاد جذب می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز