خبرگزاری کار ایران

توضیحات معاون اقتصادی استاندار تهران از جزئیات جلسه با معاون بانک ملی

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۵۷۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران جزئیات جلسه با حسن مونسان معاون امور شعب بانک ملی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت اله عسگری در نشست با حسن مونسان معاون امور شعب بانک ملی با اشاره به عملکرد بانک ملی در پرداخت تسهیلات ابلاغی تبصره ۱۸ اظهار داشت: اعتبارات تبصره ۱۸ در بانک ملی به صورت ملی بوده که باید میزان آن در سطح استان تهران مشخص و سهم استان ارتقا پیدا کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۲۲ درصد اعتبارات تبصره ۱۸ را بانک ملی جذب نکرده و اعتبارات زیادی  نیز در زمینه سرمایه در گردش و ثابت در اختیار بانک ملی قرار دارد، تقاضا این است که استان تهران در این تسهیلات به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران سپس با اشاره به پروسه طولانی جذب اعتبارات در فرآیندهای بانکی عنوان کرد: یکی از خواسته های مجموعه اقتصادی استان تهران از بانک ملی این است که در حداقل زمان اختیارات ادارات شهرستانی و استانی ارتقا پیدا کند.

عسگری همچنین گفت: هر چند ۱۲۶۰ میلیارد تومان از ۱۰ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبارات مربوط به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان تهران در اختیار بانک ملی قرار دارد اما بانک عملکرد خوبی نداشته و تسریع در پرداخت ها می تواند کمک خوبی به مجموعه استان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز