خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان سنجش آموزش به ایلنا خبر داد:

ابتلای ۵۹ نفر از داوطلبان کنکور سراسری به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۹۷۱

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ابتلای ۵۹ نفر از داوطلبان کنکور سراسری به کرونا خبر داد.

«فاطمه زرین‌آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  ایلنا، درباره آخرین آمار داوطلبان کنکور سراسری ۹۹ که مبتلا به کرونا هستند، گفت: در حال حاضر تعداد داوطلبان مبتلا به کرونا در کنکور سراسری تعداد ۵۹ نفر در کل کشور است، این ۵۹ نفر  در قرنطینه خانگی هستند و البته یک بیمار نیز در بیمارستان بستری است.

وی در واکنش به استفاده از فضای ورزشگاه‌ها برای برگزاری کنکور سراسری ۹۹ گفت: در حال بررسی فضاهایی مانند ورزشگاه‌ها و مصلی‌ها  هستیم که امکان برگزاری کنکور در آنها وجود دارد. اگر برگزاری کنکور در این فضاها مقدور باشد، قطعا از آن استفاده خواهیم کرد. در حال حاضر بررسی چند مورد هم به گام‌های نهایی رسیده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سپاه، ارتش و همه ارگان‌هایی که امکانات داشته‌اند، اعلام کردند که می‌توانند فضاهای خود را در اختیار سازمان سنجش برای برگزاری کنکور قرار دهند، اما برگزاری آزمون در هر فضایی امکانپذیر نیست، باید آن فضا از سوی سازمان سنجش از جوانب مختلف مورد بررسی قرار بگیرد. ما از فضاهایی که امکان برگزاری آزمون دارند به جز دانشگاه‌ها و مدارس استفاده خواهیم کرد که در روزهای آینده رسما اعلام می‌شود.

زرین آمیزی اضافه کرد: کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریورماه ۹۹ برگزار می‌شود و تعداد یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۲۴ نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند و با توجه به امکان ثبت‌نام داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی در گروه‌های زبان‌های خارجی و هنر، برای ۱ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ نفر کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز