خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین منابع طبیعی و اداره کل امور زندان‌های آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۸۲۶

تفاهم نامه همکاری‌های آموزشی و ترویجی برای کمک به توسعه عرصه های منابع طبیعی و ایجاد اشتغال برای زندانیان مابین اداره کل منابع طبیعی و اداره کل امور زندانها امضاء شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: مشارکت عمومی برای توسعه عرصه های ملی از مهمترین اهداف سازمانی اداره کل منابع طبیعی استان است که با این رویکرد می توانیم هم در حفاظت و هم در احیاء عرصه های ملی گامهای مهم برداریم.

هادی قاسمی افزود: بی شک پتانسیل موجود در حوزه اداره کل زندانها یکی از مواردی است که می توان با استفاده از ظرفیت این نهاد؛ حرکت خوبی را برای توسعه فضای سبز و ایجاد اشتغال برای زندانیان ترسیم کرد. از این رو با امضاء تفاهم نامه همکاری خواهیم توانست با ارائه آموزشهای لازم و همکاری های عملی در برخی طرحهای منابع طبیعی اقدامات خوبی را انجام دهیم.

قاسمی خاطر نشان کرد: برای حفاظت و احیاء عرصه های گسترده منابع طبیعی در آذربایجانغربی مشارکت مهمترین اصل است و در این راستا از همکاری همه آحاد مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی استقبال می کنیم.اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی آماده هر گونه همکاری در این راستا است و امیدواریم در حوزه اداره کل زندان نیزبتوانیم بهترین رویکرد مشارکت را رقم بزنیم.

در این مراسم آقای بروجنی مدیر کل امور زندانها آذربایجان غربی نیز با تقدیر از حضور مدیرکل منابع طبیعی و همراهان وی در آیین امضاء تفاهم نامه همکاری ؛ گفت: بسیار خرسندیم که می توانیم سهم خود را هرچند اندک ؛در توسعه عرصه های منابع طبیعی استان با مشارکت خود داشته باشیم و از این حیث با تمام توان در خدمت عرصه های ملی برای توسعه و پویایی آن هستیم.

وی افزود: اداره کل امور زندانها پتانسیل خوبی را برای توسعه همکاری های فیمابین را دارا می باشد و ما می توانیم با دریافت آموزشهای لازم از سوی کارشناسان منابع طبیعی خدمات خوبی را خصوصا" در تولید نهال برای عرصه های منابع طبیعی ارائه دهیم.

بروجنی با اشاره به نیروی انسانی موجود در حوزه اداره کل زندانها آذربایجان غربی گفت: بیشتر افرادی که در حوزه اداره کل زندان بدلایل مختلف گرفتار شده اند از استعدادهای خوبی برای همکاری و آموزش در راستای همکاری های فیمابین هستند که امیدواریم با ارائه آموزشهای توجیهی و کارشناسی از سوی اداره کل منابع طبیعی این افراد را به سمت و سوی کمک به توسعه منابع طبیعی سوق دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان جنگل‌ها، مراع و آبخیزداری، در ادامه این مراسم؛ یاداشت تفاهم نامه همکاری تنظیم شده به امضاء هر دو مدیرکل منابع طبیعی و امور زندانها رسید و مقرر شد در کوتاه ترین زمان ممکن همکاری های تعریف شده اجرایی گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز