خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به ۲۰ مصدومِ تصادف زنجیره ای در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۷۹۷

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از امدادرسانی تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ اصفهان به مصدومان تصادف زنجیره‌ای در ورودی سپاهان شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا، غفور راستین اظهار کرد: ساعت ۷ و ۹ دقیقه صبح امروز پنج‌شنبه ۲۶ تیرماه جاری یک دستگاه خودروی مینی بوس در مسیر اصفهان- سپاهان شهر محدوده ورودی این شهرک واژگون شد که در پی این حادثه یک دستگاه خودروی نیسان نیز واژگون شد و با یک سواری پراید برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه ۱۴ نفر سرنشین مینی بوس شامل ۱۲ مرد و ۲ زن و ۶ نفر از سرنشینان نیسان و پراید شامل ۲ زن و ۴ مرد دچار جراحت شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش این حادثه ۱۰ واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی با توان ۲۰ تکنسین فوریت‌های پزشکی بر بالین مصدومان حاضر شدند.

راستین خاطرنشان کرد: مصدومان این تصادف زنجیره ای که در رده سنی ۲۵ تا ۴۵ سال بودند پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های الزهرا (س) و کاشانی اصفهان منتقل شدند.

 براساس گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت، یادآور شد: از همان لحظات نخستین امدادرسانی به مصدومان این حادثه، خودروی فرماندهی و معاون فنی عملیات استان در محل حاضر شد و به مدیریت صحنه حادثه پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز