خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

مجوز برگزاری آزمون تیزهوشان را داریم/ شرایط غیرقابل پیش‌بینی است/ تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۶۶

رییس مدارس تیزهوشان و باشگاه دانش‌پژوهان جوان گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا به ما اجازه داده بود که آزمون تیزهوشان را برگزار کنیم و بر همین اساس، آزمون را برگزار خواهیم کرد و امیدواریم مشکلی به وجود نیاید.

«فاطمه مهاجرانی» رییس مدارس تیزهوشان و باشگاه دانش‌پژوهان جوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برگزاری آزمون تیزهوشان گفت: ما امیدواریم که آزمون برگزار شود، زیرا سوالات این آزمون به استان‌ها رفته و امیدوار هستیم با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا، بتوانیم آزمون را برگزار کنیم. ستاد ملی مقابله با کرونا به ما اجازه داده بودند و بر اساس همین ما آزمون را برگزار می‌کنیم و انشالله آزمون تیزهوشان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ما راهی جز این نداریم، چرا که  مدارسمان خالی خواهند ماند و جز این روش راه دیگری نداریم. 

 رییس مدارس تیزهوشان و باشگاه دانش‌پژوهان جوان  گفت: پروتکل‌های لحاظ شده برای کنکور که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده صد در صد در آزمون تیزهوشان نیز لحاظ خواهد شد. این هفته ما آزمون تیزهوشان را خواهیم داشت. 

وی گفت: شرایط غیرقابل پیش‌بینی است و ما نمی‌توانیم به جای ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بگیریم و همه مطیع تصمیم آنها هستیم، ولی امیدواریم که مشکلی به وجود نیاید. 

مهاجرانی تاکید کرد: لازم به ذکر است که کارت‌های شرکت در آزمون استعدادهای درخشان در حال حاضر در دست دانش آموزان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز