خبرگزاری کار ایران

تخصیص۴۰۰ هکتار از اراضی شهر پرند برای احداث مسکن ملی

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۵۰۱

معاون امور هماهنگی استانداری تهران از تخصیص ۴۰۰ هکتار از اراضی شهر پرند برای احداث مسکن ملی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد تقی زاده در تشریح اختصاص اراضی شهر پرند برای مسکن ملی گفت: پیشنهاد الحاق ۲۰۰ هکتار از اراضی خارج از شهر پرند و الحاق آن به اراضی داخل حریم پرند برای عملیاتی شدن طرح  مسکن ملی ارائه شده است.

وی افزود: در هر نقطه از شهرستانهای استان تهران که امکان تخصیص زمین برای اجرای طرح مسکن ملی وجود داشته باشد از این ظرفیت بهره می‌گیریم و پیش تر در شهرهای صفادشت و پردیس هم بخشی از اراضی خارج بافت به داخل حریم این دوشهر الحاق شده بود.

وی ادامه داد: برای ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز در شرق استان تهران و همچنین حفظ مناطق و جاذبه‌های گردشگری در منطقه شرق استان تهران به ویژه دو شهرستان دماوند و فیروزکوه طرح ویژه ساماندهی کالبدی و فضایی  و توسعه محور مواصلاتی  شرق استان تهیه شد که به دلیل مقیاس بالای درنظر گرفته شده در این طرح کار برای بررسی بیشتر به مشاور ارجاع داده شد.

تقی زاده تاکید کرد: در حال حاضر ساخت و سازهای غیر مجاز در شرق استان ۸ درصد کل اراضی کشاورزی را شامل می شود و با اجرای طرح مذکور تلاش داریم تا ساخت و سازهای غیرمجاز را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز